Chelsea Skrevet 5. februar 2007 #1 Del Skrevet 5. februar 2007 Har prøvd det meste av medikamenter samt å holde meg unna alt jeg ikke tåler som trigger migrene, men jeg får like fullt migrene flere ganger i måneden. Har aldri prøvd akupunktur men kanskje det er noe? Noe som har erfaringer med det? Noen som vet pris på behandling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 hei. Akupunktur kan ikke fjerne migren, men kan hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har hatt god effekt av akupunktur mot migrene, den tar ikke de store anfallene som jeg får ved mens, men det innimellom blir jeg kvitt en periode etter en runde (8 - 10 ganger) med akupunktur. Generelt får jeg færre og svakere anfall av dette. Jeg betaler 250 kroner/gang hos akupunktøren, som også er fysioterapeut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. februar 2007 #4 Del Skrevet 5. februar 2007 For noen fungerer akupunktur godt mot migrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg har hatt god effekt av akupunktur mot migrene, den tar ikke de store anfallene som jeg får ved mens, men det innimellom blir jeg kvitt en periode etter en runde (8 - 10 ganger) med akupunktur. Generelt får jeg færre og svakere anfall av dette. Jeg betaler 250 kroner/gang hos akupunktøren, som også er fysioterapeut. ← Det er jo gjerne de tre + tre dagene ved mens og eggløsning jeg gjerne skulle blitt kvitt. Noen flere erfaringer med om akupunktur tar bort det eller ikke? Eller andre ting som kan virke mot migrene. Jeg blir gal av at minimum 6 dager i måneden er ødelagt av migrene. Selv om jeg sikkert er heldig for mange har det sikkert mye verre enn meg altså. Men det er ille for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. februar 2007 #6 Del Skrevet 6. februar 2007 Min samboer hadde migreneanfall veldig ofte før, men så begynte han på Selo Zok, og har omtrent ikke migrene! Han får ikke anfall lenger, og når han kjenner migrenen kommer en sjelden gang, så tar han en hodepinetablett, og blir kvitt det. Jeg kjenner ei som holder på å utdanne seg innen akupunktur. Hun sa at akupunktur kan holde migrenen i sjakk, ikke funke i det hele tatt eller fjerne migrenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva er Selo Zok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. februar 2007 #8 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er en hjertemedisin, faktisk, som brukes for å forebygge migrene. Den er på resept, så du må uansett snakke med legen din om dette. Det finnes også noen smeltetabletter (også reseptbelagte) som skal hjelpe hurtig mot migreneanfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 19. februar 2007 #9 Del Skrevet 19. februar 2007 Min søster begynte og på Selo Zok og har nesten ikke noe migrene. Mamma går på de for hjerte, og kunne og si at hun heller ikke hadde hatt no hodepine etter at hun begynte med de. Jeg skal til legen på onsdag. har ført dagbok for annfallene og så skal jeg for håpentlig vis få være med i et prosjekt for migrene. Har fått time neste onsdag for blodprøvetaking. Legen min ville ikke at jeg skulle begynne på Selo Zok. Så jeg er spent på hva han sier. Etter at jeg sluttet med smertestillende etter livmoroperasjonen i november har bare smertene og annfallen kommet oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå