lillemegbare Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Vurderer å gå til innkjøp av litt sminke av dette merket, via nett. Hvordan skal jeg unngå å kjøpe kopier ? Ser på ebay at i.d. selges med ganske så forskjellige priser, mange av "etuiene" er også forskjellige. Jeg vil ha ekte vare, og er villig til å betale for det også, hva skal jeg se etter ? Fant forresten også endel i.d. makeup på qxl til en rimelig penge. Noen med erfaring ?
Chic' Wilma Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har kjøpt i.d både ekte og falsk på ebay så det beste rådet jeg kan gi deg der er å finlese feedbacket til selgeren, se hvor lenge de har holdt på etc. Gå gjerne et stykke tilbake å les kommentarene da veldig mange gir feedback før de har testet produktene, mange trekker også tilbake karakterene når de får neg. tilbake - så som sagt les imellom linjene. En annen ting er navn. Hvis det er fargekombinasjoner eller farger du aldri har hørt om eller det kun er oppgitt et nummer som farge og ikke navn - denne er ganske bankers. Eg Juicy Tubes 45 og ikke noe mer. Men jeg sluttes aldri å forbauses over hva de finner det for godt å forfalske når det kommer til kosmetikk og hvor lett de mange slipper unna med det. Når det gjelder Qxl har jeg kjøpt id der med stor suksess. Hun som driver Kiss Me Minerals selger endel id der og det var sånn jeg snublet over kmm første gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå