Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på om du mener britiske eller amerikanske størrelser.

Se her.

Skrevet
Det kommer an på om du mener britiske eller amerikanske størrelser.

Se her.

ok, det er UK størrelse, så da blir det vel 12 da ;) Takk!

Skrevet

Jeg har alltid trodd at 10 var 38 i UK str jeg..

Skrevet

Tror det må variere litt ja. I klærne mine fra Oasis er 12 tilsvarende 38, mens i klærne fra Top Shop er 12 en størrelse 40. :forvirret:

Jeg prøver alltid å lete etter størrelsesguide fra stedet jeg bestiller fra, sånn for sikkerhets skyld. Eller sender en mail.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Tror det er USA.

Skrevet

Men det jeg ikke skjønner da... At på amerikanske filmer og tv så "bruker alle" en str 0......? :overrasket: Må være en annen type str igjen det da...? greit mange av dem er særdeles små og tynne, men hallo, str 0 blir da... Ikke mulig... :ler:

Hmm... har lurt litt på det der! :) hehe.

Gjest Deception
Skrevet

I amerikanske størrelser er i hvertfall str 4 tilsvarende 34, så 0 burde kanskje være noe slikt som str 30? :overrasket: Jeg vingler selv mellom 34 og 32, og synes det er lite nok i massevis. Muligens de amerikanske skuespillerne er under 160 høye, da, men ærlig talt.

Snart må man vel ha forstørrelsesglass for å se dem.

Skrevet

Ja, det må jo være en annen størrelse.

Men da jeg prøvde brudekjoler (jeg er klar over at disse er litt "rare" i størrelsen, og man gjerne ender opp med en størrelse mindre enn man bruker tik vanlig) da dama i butikken at den jeg pøvde, somv ar 6 var det samme som 36 (det er et amerikansk merke) og min er bestilt i 4, som hun da sa var 34 (og det stemmer jo fint med "en størrelse mindre enn man bruker til vanlig" siden jeg vanligvis bruker 36) Men når det oppgis at 34 er 6, og min er bestilt i 4, så begynner jeg å lure på om det da liksom er 32? (finnes så smått?) Det er den minste størrelsen e oppgir å lage kjoler i i det merket da, så jeg skjønner jo at det er lite (men hallo, jeg er da ikke unormalt lita egentlig, så det er nesten så jeg bekymrer meg for at den blir FOR liten jeg da... Den i 6 var definivt for stor, og hun dobbeltsjekka at den VAR 6, for hun tenkte den sikkert var 8 og at jeg skulle ha 6)

Størrelser er forvirrende greier...

Skrevet

Jeg konkluderer at str er noen rare greier :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...