Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min jobber mye og ser lite til hverandre for tida. Når vi for en gang skyld har fri samtidig, ender det som regel opp med at vi ikke gjør noe sammen. Vi planlegger at vi skal bruke tid sammen til å gjøre spennende aktiviteter, men det ender som regel med at vi sitter hjemme og kjeder oss.

Vi er unge og jeg vil gjerne at vi skal huske denne tiden som artig, men hva er det egentlig å finne på? Vi bor i en liten by, så de eneste hobbyene vi har sammen er trening og svømming.

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal foreslå...ikke han heller. Noen forslag til aktiviteter, så vi ikke støver ned her hjemme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bra hvis dere trener sammen. Det blir kanskje noen timer i uka det, mer enn hva endel andre bruker aktiv tid på. Ellers - gå en kveldstur, gå på kafe/ut å spise (hvis det finnes noen ok steder) - møt hverandre på vei hjem fra jobb og gå innom for en kaffe, f eks. Det er kanskje ikke så spennende, men jeg er ikke så glad i spennende ting som ekstremsport og sånn, jeg :ler:

Skrevet

Siden dere bor i en liten by, så har dere sikkert masse natur rundt dere. Bruk den, enten det er fjellet, skogen eller fjorden. Masse gøy man kan finne på nede i fjæra. Hva med en middag utendørs nå midt i februar? Ta med litt ved og avispapir, så griller dere pølser og lager pinnebrød. Enkelt og kjempegodt - og overhodet ikke barnslig!

Skrevet

Tusen takk for fine tips! :)

Tar gjerne i mot flere.

Skrevet

Gå turer sammen, gå på ski eller skøyter (hvis dere har da, ellers kan dere låne), spille brettspill, kort, spille bowling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...