Gå til innhold

Vi gifter oss 03.03.07

Fremhevede innlegg

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
jeg personlig synes verken ringen eller kjolen var noe pen.. men det er da meg..

lykke til med bryllupet og alle gjestene..

håper du får snakket med alle..

hum..  jaja

:overrasket: Dette kan du vel ikke mene i fullt alvor. Dette var frekt sagt av deg til Tante Olm som visstnok er overlykkelig over at hun nå endelig får oppfyllt sin drømm hun har hatt siden hun var barn! :forvirret:

Noen mennesker beklager seg over andre mennesker fordi andre mennesker har noe noen mennesker gjerne vil ha.

Kjære tante Olm :)

Først vil jeg gratulere deg med forlovelsen og at bryllupsdatoen allerede er satt! :blomst:

Kjolen din er utrolig flott og ringen aldeles nyyyydelig.

Jeg unner deg all den lykke du har nå og at din drømm om et storslagent bryllup går i oppfyllelse :klem:

Du er heldig som har råd til alt dette og skal dele det med din utkårede og 600 gjester :)

Gleder meg utrolig på dine vegne :klem:

Hva slags hårpynt, sko, strømpebånd, undertøy, smykker, brudebukett osv...du velger, gleder jeg meg til å se! :hoppe:

Håper du legger ut bilde av det også :Nikke: for ikke å snakke om porselenet du skal bruke, antar det blir kinesisk ;)

:ler: ler fordi jeg er så glad på dine vegne :ler:

Endret av Silmarill
Videoannonse
Annonse
Gjest Tweetypie
Skrevet

Håper du legger ut bilde av det også :Nikke: for ikke å snakke om porselenet du skal bruke, antar det blir kinesisk  ;)

:ler: ler fordi jeg er så glad på dine vegne :ler:

Nei serviset blir Royal English Dulton (eller no sånn) om man skal leve opp til avataren :) Fru Bøtta :sjarmor:

Gjest Silmarill
Skrevet (endret)
Nei serviset blir Royal English Dulton (eller no sånn) om man skal leve opp til avataren :) Fru Bøtta  :sjarmor:

:ler: selvsagt, jeg er ikke helt inn i det enda jeg da, men nå vet jeg at det er det som gjelder ;)

Endret av vimse
Skrevet

jeg beklager alt det nedlatende jeg sa.. ønsker deg selvfølgelig lykke til med bryllupet, det ønsker jeg alle..

det virker bare litt som at du tråkket på noen av oss som ikke har allverdens med penger...

og ringen og kjolen er sikkert pen på deg..

jeg likte det bare ikke.. smak og behag rett å slett--

uansett.. lykke til med resten av forberedelsene og hele bryllupet.-

beklager for alt

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg er faktisk helt enig med go'jinta. Følte det rett å slett som en "parodi" på oss glade bruder som strever for å få råd til alt. Synes det virket mer som en "skryte-skryte mitt bryllup blir mye bedre å dyrere enn deres"-tråd, pga. måten det ble skrevet på. Gadd rett å slett ikke svare for jeg synes tråden virket useriøs og ekkel...

Skrevet
Jeg er faktisk helt enig med go'jinta. Følte det rett å slett som en "parodi" på oss glade bruder som strever for å få råd til alt. Synes det virket mer som en "skryte-skryte mitt bryllup blir mye bedre å dyrere enn deres"-tråd, pga. måten det ble skrevet på. Gadd rett å slett ikke svare for jeg synes tråden virket useriøs og ekkel...

takk takk Pia :) vi har måtte utsette bryllupet et år, så jeg fikk litt vondt inni meg når folk skryter sånn ...

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet
takk takk Pia :)  vi har måtte utsette bryllupet et år, så jeg fikk litt vondt inni meg når folk skryter sånn ...

Jepp, skjønner deg godt jeg. Greit at folk sier at sånn og sånn skalv i ha det, men synes ikke det er koselig med sånne "mitt bryllup skal være så mye bedre enn deres"-tråder.

Skrevet
takk takk Pia :)  vi har måtte utsette bryllupet et år, så jeg fikk litt vondt inni meg når folk skryter sånn ...

oi...hvorfor måtte dere utsette et helt år?

Skrevet

Det var da voldtsomt så sensetive dere bruder er.

Bare fordi at dere skal gifte - kan ingen andre skryte på seg et ekstravagant bryllup- sant eller ikke.

Jeg giftet meg i fjor, men det var da lov å spøke med bryllup for det.

Brudzillaer er en egne rase som forventer at alle andre skal være like opptatt av dere begivenhet som de selv er- akkurat som nybakte mødre.

Skrevet
Nå har jeg lykke og suksess i tillegg til at jeg er velstående, så dette stemmer.

Da vi har god plass til alle på den franske klippen, vil det bli så mange, ja. Det er min familie, min forlovedes familie og våre venner, families venner og pressen kommer også.

Jeg har fått høre mang en tanke om at dette er stormannsgalskap, men jeg har drømt om det siden jeg var liten pike.

Lotto millionærer er ikke som andre millionærer.... :ler:

Skrevet

Denne tråden stenges etter flere omganger med rydding.

vimse-mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...