Gjest Tante Olm Skrevet 5. februar 2007 #1 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er ny på denne siden, men vil da meddele at den tredje mars i år blir jeg reddet fra peppermøens grep. Min kjære samboer gikk i fjor julaften ned på et kne på kirkegården etter gudstjenestem og gav meg den nydeligste forlovelsesringen enhver venninde av meg misunner grønt. Her er ringen som glitret i all sin glans foran meg: http://www.novori.com/images/products/main.../12859211CL.jpg Datoen ble satt meget raskt da vi har holdt sammen i fem år og kunne ikke vært mer sikre på at vi er ment for hverandre. Bryllupet vil bli holdt på en beliggenhet kjær for meg, nemlig en klippe på den sydfranske kysten. Jeg vil ikke spesifisere nærmere da jeg ikke liker å utgi meg selv. Det vil komme om lag 600 gjester, og alle vil de få sitt livs festlige opplevelse.
Gjest Tante Olm Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Når det kommer til brudekjolen, henger denne skjønnheten i mahognyskapet mitt på soveværelset: http://www.belleamie.no/bilder/nye_kjoler_2007/239_b.jpg Prislappen på den leser 13.000 norske kroner, men penger har ingen betydning, da dette er min dag. Min kjæres også, så klart. Han skal da bruke en klassisk flosshatt og smoking. Han ser ut som en drøm. Jeg håper tidene mot bryllupet vil bli gode, og at de dagene som følger vil bli enda bedre. Mitt eget eventyr.
Chihiro Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Lykke til da! Håper du rekker å hilse på alle de 600 gjestene.
Doratheexplorer Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Det vil komme om lag 600 gjester, og alle vil de få sitt livs festlige opplevelse. ← Oooojj, det var maaaaaaaaaaange
Gjest Tante Olm Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Vi har mange bekjentskaper og dette vil være en fest som vil vare over en langhelg.
Charlize Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Javel.....hvor mange karat er den ringen da? Lykke til.... Pass på at du ikke får kalde føtter før bryllupet som run away bruden i USA - hun skulle også ha 600 gjester....
Modesta Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Gratulerer! Så utrolig hyggelig for deg Håper dagen blir akkurat så perfekt som du håper på. Lykke til med planleggingen og kos deg masse
water1 Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Den henger i mahogny-skapet ja...Interessant at den lille detaljen kom med..
Frey Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Stusser nesten litt på at kjolen "bare" koster 13 000 jeg da. Er det innskrenkninger i heimen?
Gjest Tante Olm Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Stusser nesten litt på at kjolen "bare" koster 13 000 jeg da. Er det innskrenkninger i heimen? ← Bevares, jeg glemte en 0. 130.000 er den korrekte pris.
Mrs B Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Penger betyr ikke nødvendigvis lykke og suksess...
Gjest Tante Olm Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 Penger betyr ikke nødvendigvis lykke og suksess... ← Nå har jeg lykke og suksess i tillegg til at jeg er velstående, så dette stemmer. 600 gjester? Er det en spøk eller stemmer dette faktisk???? Har aldri hørt om så mange.... ( Ok var det en skrivefeil eller???) Det blir litt av et bryllup... ( Har ikke så gode vibber når det gjelder ironi i tråder ) Håper iallefall at dere får en fortryllende dag:) ← Da vi har god plass til alle på den franske klippen, vil det bli så mange, ja. Det er min familie, min forlovedes familie og våre venner, families venner og pressen kommer også. Jeg har fått høre mang en tanke om at dette er stormannsgalskap, men jeg har drømt om det siden jeg var liten pike.
Høstjenta Skrevet 6. februar 2007 #14 Skrevet 6. februar 2007 Nå har jeg lykke og suksess i tillegg til at jeg er velstående, så dette stemmer. Da vi har god plass til alle på den franske klippen, vil det bli så mange, ja. Det er min familie, min forlovedes familie og våre venner, families venner og pressen kommer også. Jeg har fått høre mang en tanke om at dette er stormannsgalskap, men jeg har drømt om det siden jeg var liten pike. ← Pressen...???? Begynner litt å lurer her, men det er kanskje bare meg, mener ikke noe vondt med det. Man blir lett nysgjerrig av å lese inne på forumet...
go'jinta Skrevet 6. februar 2007 #15 Skrevet 6. februar 2007 jeg personlig synes verken ringen eller kjolen var noe pen.. men det er da meg.. lykke til med bryllupet og alle gjestene.. håper du får snakket med alle.. hum.. jaja
Gjest Tante Olm Skrevet 6. februar 2007 #16 Skrevet 6. februar 2007 jeg personlig synes verken ringen eller kjolen var noe pen.. men det er da meg.. lykke til med bryllupet og alle gjestene.. håper du får snakket med alle.. hum.. jaja ← Sier du dette til mennesker som har rimeligere kjole og ring i dette forumet? For disse to objektene er faktisk symboler på kjærligheten, og her kommer du og tramper på glansen. Jeg skal skrive en klage på ris og ros øyeblikkelig.
Gjest Ballerina Skrevet 6. februar 2007 #17 Skrevet 6. februar 2007 pressen kommer også. ← Hm... kommer vi til å få lese om det her i Norge da eller???
go'jinta Skrevet 6. februar 2007 #18 Skrevet 6. februar 2007 Sier du dette til mennesker som har rimeligere kjole og ring i dette forumet? For disse to objektene er faktisk symboler på kjærligheten, og her kommer du og tramper på glansen. Jeg skal skrive en klage på ris og ros øyeblikkelig. ← men kjære deg.. det er ikke prisen som gjør kjolen pen.. det er hvordan den ser ut og hvordan den er på personen som skal bære den.. ringen er ikke pen pga prisen.. jeg liker min ring for min mann valgte den ut.. symbolet på kjærlighet er ikke penger.. kjærlighet kan ikke kjøpes.. da er det ikke ekte.. glansen din virker ikke ekte den heller.. akkurat som kjærligheten din blir kjøpt.-
mokki Skrevet 6. februar 2007 #19 Skrevet 6. februar 2007 Da får vi håpe at vi leser om det i sladrepressen snart da.Var inne på hjemmesiden på brudekjolen,sto svært lite om at kjolen koster 130.000 der,men men!Så får vi håpe at værgudene smiler ned på brudeparet 3 mars!
Anbefalte innlegg