Gå til innhold

gjorde det slutt,men han vil ha meg tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med typen min for ca.2uker siden pga av at jeg synes han ikke gjorde nok for forholdet og pga at det var et avstandsforhold, og litt pga at jeg har sånn halvveis møtt en annen.

Jeg har ikke snakket med ham etterpå, og aner egentlig ikke hvordan han tok det, utenom at han virket såret da jeg gjorde det slutt, og var passe rask med å avslutte samtalen.

Men i dag var jeg innom msn og da var han "tilfeldigvis" der, han begynte å skrive til meg, brukte fortsatt kjælenavn på meg slik som han gjorde da vi var sammen.

Jeg hadde ventet meg mer sinne eller at han logget seg ut når jeg kom inn.

Jeg er så forvirret, jeg vet inderst inne at jeg fortsatt er forelsket i ham, men jeg viser ham det ikke.

Jeg er litt betatt av den andre fyren jeg har blitt kjent med og han liker meg også.

Exen min sa til meg at han sluttet jobben sin, synes det var litt rart, spurte hva han hadde tenkt å gjøre nå, så sa han visste ikke.

Det eneste han visste var at han fortsatt elsket meg..

Ååå, det er så irriterende, jeg vil ikke være sammen med ham hvis ikke vi bor i samme by, og i disse to ukene har jeg vært så forvirret.

Jeg har hatt sex med den andre fyren, men det vet ikke exen.

Hva tror dere, tuller han bare med meg?

Jeg kan egentlig ikke fatte at han har sluttet jobben, han virket så rar også...men vanskelig å si, siden jeg pratet med ham på msn..

Bør jeg satse på ham, nå ville han plutselig at jeg skulle flytte til der han bor, eller omvendt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får vel ta med at han ikke er norsk, og at foreldrene, både mine og hans hadde problemer med at vi var sammen..

skal ikke være lett nei :sur:

Ellers er han ganske egoistisk, men samtidig sårbar.

Men når vi er sammen er alt så "rett", når vi kysser, når vi har sex, når vi prater, og slik har jeg aldri hatt det sammen med noen andre... :tristbla:

Skrevet

å du mener han andre...?

Men det er jo rett å gjøre det slutt med exen, istede for å være utro.

Jeg driver ikke på med to, jeg har jo gjort det slutt, jeg bare vet ikke.. :klø: :tristbla:

Jeg er så forvirret over hva jeg bør gjøre og hva jeg føler, det siste jeg vil gjøre er å såre noen.

Jeg vet han aldri har likt jobben sin, men at han sluttet, han hadde aldri tenkt å slutte alikevel.

Tror dere han sluttet pga det med meg og han...?

Skrevet

Nå synes jeg dere er slemme her inne altså..

Hun gjorde det slutt før hun fant seg en annen. Hun er bare usikker på følelsene sine.

Jeg vil råde deg til å ta en prat med han og høre hva hans tanker om fremtiden er. Deretter må du sette deg ned og finne ut av dine egne følelser, for du virker veldig forvirret.

Kanskje det er best å kutte ut begge to og heller finne en tredjemann? :ler:

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...