waco Skrevet 23. juni 2010 #21 Skrevet 23. juni 2010 Er det ikke litt av tenningen deres at dere kan velge bort folk?
Gjest wondera Skrevet 23. juni 2010 #22 Skrevet 23. juni 2010 Er det ikke litt av tenningen deres at dere kan velge bort folk? Mens du tar alt du får og velger ikke bort noen? Alle velger bort noen, velger bort folk som ikke passer for dem enten det gjelder seksualmoral eller andre interesser. Din far valgte sikkert bort en del kvinner før han valgte din mor, tror du ikke - eller var begge to den første for den andre og siden holdt de sammen? Etter å ha sett mine venners nettprofiler bli bombadert av alskens obskure mennesker med pulefetisjer så har jeg valgt å avstå fra nettdating. Det er ikke noe galt i verken puling eller annen form for sex, men jeg ønsker å velge selv hvem jeg snakker med sex om og hvem jeg ønsker å få alle de "gode" tilbudene fra.
Gjest Ludovie Skrevet 23. juni 2010 #23 Skrevet 23. juni 2010 eller at vi må slite med de sinnsyke kriteriene dere jenter har og at vi dermed blir desperat som kvinnfolk flest liker å kalle det. er det rart vi blir det med de kriteriene? man må stort sett være kriminell eller kjip for å ha sjans på damene... Øh. Hva slags kriterier? Dessuten vil jeg si at jeg - i likhet med de fleste jeg kjenner (både menn og kvinner), har sex med en person fordi vi liker akkurat den personen, og har lyst til å ha sex med akkurat ham/henne. Og altså ikke fordi vi generelt har lyst på sex. Men du er villig til å feie over hva det skal være, eller?
Gjest Elijah Skrevet 23. juni 2010 #24 Skrevet 23. juni 2010 (endret) Kjære trist mann. Jeg er dame. Å sutre fordi man ikke "får" noe, funker ikke. Å beskylde jenter for å være dumme og gjøre dumme valg, funker heller ikke. (Hvis du er på jakt etter et nummer.) Begge disse tingene er faktisk skikkelig turn-off. Big time. Det som funker er å se dama som et individ, ikke bare som noe du vil feie over. Det funker å være interessert i henne - hvem hun er og hva hun er interessert i. Det funker å være blid, åpen, ikke-fordømmende og å dele av deg selv. Det funker på jenter som mennesker. What she said Desverre er kvinnen objektivisert i dagens samfunn, så man kan ikke legge all skylden på menn. Endret 23. juni 2010 av Elijah
Gjest Ludovie Skrevet 23. juni 2010 #25 Skrevet 23. juni 2010 Desverre er kvinnen objektivisert i dagens samfunn, så man kan ikke legge all skylden på menn. Hæ? Jeg kan ikke akkurat se at hun skal ha lagt noen som helst skyld på verken menn, kvinner, eller hva det nå enn måtte være.
waco Skrevet 24. juni 2010 #26 Skrevet 24. juni 2010 Mens du tar alt du får og velger ikke bort noen? Alle velger bort noen, velger bort folk som ikke passer for dem enten det gjelder seksualmoral eller andre interesser. Din far valgte sikkert bort en del kvinner før han valgte din mor, tror du ikke - eller var begge to den første for den andre og siden holdt de sammen? Etter å ha sett mine venners nettprofiler bli bombadert av alskens obskure mennesker med pulefetisjer så har jeg valgt å avstå fra nettdating. Det er ikke noe galt i verken puling eller annen form for sex, men jeg ønsker å velge selv hvem jeg snakker med sex om og hvem jeg ønsker å få alle de "gode" tilbudene fra. Jeg skjønner jo hva du mener. Jeg bare forteller at litt av brunstfaktoren særlig hos jenter henger nøye sammen med utvelgelsesprosessen. For eksempel en kar du veit venninna di er kåt på blir jo straks mye mer attraktiv for deg. Skjønner du hva jeg mener nå, siden jeg skjønte hva du mente? Hva kan årsaken være til at menn føler at det er enklere å gå rett på sak og være så pervo som mulig når de sender meldinger til fremmede damer på nettet? Kanskje det er enklere å få sex sånn, det er jo lengselen etter å være tent på noen som er tent på deg som gjør at folk søker selvbekreftelser på nettdating. Selv misliker jeg sånn overfladisk nettdating, av flere grunner, - en av dem er at jeg liker å fremstille meg som bedre enn det jeg er, og en annen årsak er at jentene på nettdating helt sikkert ville gjort det samme som meg. Da er det bedre å henge på kvinneguiden for da kan man fortelle og prøve å overbevise fremmede mennesker om hvorfor de tar feil! haha, akkurat som om mennesker i det virkelige liv ville brydd seg! =)
Gjest wondera Skrevet 24. juni 2010 #27 Skrevet 24. juni 2010 Jeg skjønner jo hva du mener. Jeg bare forteller at litt av brunstfaktoren særlig hos jenter henger nøye sammen med utvelgelsesprosessen. For eksempel en kar du veit venninna di er kåt på blir jo straks mye mer attraktiv for deg. Skjønner du hva jeg mener nå, siden jeg skjønte hva du mente? Tror jeg må være ganske sær på det området fordi når jeg vet at en venninne er tiltrukket av en mann så blir han uinteressant for meg, kunne aldri tenke meg å konkurrere om en mann bare for å konkurrere..
Gjest Emera Skrevet 24. juni 2010 #28 Skrevet 24. juni 2010 Tror jeg må være ganske sær på det området fordi når jeg vet at en venninne er tiltrukket av en mann så blir han uinteressant for meg, kunne aldri tenke meg å konkurrere om en mann bare for å konkurrere.. Samme her.
waco Skrevet 24. juni 2010 #29 Skrevet 24. juni 2010 Hva som tiltrekker kvinner er det vel ingen som vet.
pøbelsara Skrevet 24. juni 2010 #30 Skrevet 24. juni 2010 Hva som tiltrekker kvinner er det vel ingen som vet. Akkurat det er vel en sannhet med modifikasjoner. Jeg vet godt hva som tiltrekker meg, og alle mine venninner vet også godt hva de liker og ikke liker. Og de fleste kvinner jeg kjenner svarer gjerne på det spørsmålet hvis noen gidder å spørre. Og det jeg vet, er at "skal vi pule?" funker skikkelig dårlig som sjekkereplikk.
Gjest stillness Skrevet 24. juni 2010 #31 Skrevet 24. juni 2010 Og det jeg vet, er at "skal vi pule?" funker skikkelig dårlig som sjekkereplikk. Ja,er enig i den. Tror det nok desverre bare er slik det er på sånne sider.Irriterende kan det jo være,men det er egentlig bare å la være og svare ellers får man egentlig aldri fred
Gjest Eurodice Skrevet 24. juni 2010 #32 Skrevet 24. juni 2010 Ja,er enig i den. Tror det nok desverre bare er slik det er på sånne sider.Irriterende kan det jo være,men det er egentlig bare å la være og svare ellers får man egentlig aldri fred Den siste meldingen jeg fikk fra en mann jeg aldri har svart, var en godnattmelding som ble avsluttet med "kyss på magen". Han turte vel ikke gå lenger ned, stakkar . Det er så mange patetiske menn som ser ut til å mangle antenner totalt.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juni 2010 #33 Skrevet 24. juni 2010 Øh. Hva slags kriterier? Høy Mørk Morsom Kjekk Snill Litt slem Gald i barn Ikke ha egne barn Ha en bra inntekt Ha sin egen leilighet Ha vil Ta henne med storm Ville reise verden rundt Lese bøker Seile Holde seg i fysisk god form Gå på ski Eie en hytte Osv... Dessuten vil jeg si at jeg - i likhet med de fleste jeg kjenner (både menn og kvinner), har sex med en person fordi vi liker akkurat den personen, og har lyst til å ha sex med akkurat ham/henne. Og altså ikke fordi vi generelt har lyst på sex. Men du er villig til å feie over hva det skal være, eller? Noen menn er så langt fra en mulighet for å åf pult at om noe skulle dukke opp etter 32 år så sier de ja. For det VET at det er deres eneste mulighet.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juni 2010 #34 Skrevet 24. juni 2010 Hva som tiltrekker kvinner er det vel ingen som vet. Diamonds are a girls' best friends...
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juni 2010 #35 Skrevet 24. juni 2010 Den siste meldingen jeg fikk fra en mann jeg aldri har svart, var en godnattmelding som ble avsluttet med "kyss på magen". Han turte vel ikke gå lenger ned, stakkar . Det er så mange patetiske menn som ser ut til å mangle antenner totalt. Feil. Han prøvde bare desperat å skille seg ut.
Gjest Eurodice Skrevet 24. juni 2010 #36 Skrevet 24. juni 2010 Feil. Han prøvde bare desperat å skille seg ut. Aha, skjønte ikke det, jeg .
Gjest Ludovie Skrevet 24. juni 2010 #37 Skrevet 24. juni 2010 (endret) . Endret 29. juni 2010 av Ludovie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå