Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

"Skal vi pule?"

Anbefalte innlegg

Gjest Grublende gjest
Skrevet

Etter nok en gang å ha sjekket blink-profilen min må jeg konstatere med fortvilelse at enkelte virkelig ikke er så veldig lure.

Den ene b-posten min, som var fra ei 15 år gammel jente, lød "skal vi pule?", mens et gjestebokinnlegg fra en gutt på 18 år var som følgende: "Du er deilig kan jeg få tisse på deg og ha masse heftig kinky sex?" Jeg har aldri vært inne på profilen til noen av disse to, og har aldri kommunisert med noen av dem på noe som helst vis før de la igjen disse innleggene hos meg.

Til informasjon er jeg en kvinne i tyveårene, har kun bilde av ansiktet mitt (passbilde), og har ikke noe seksuelt innhold i profilen min i det hele tatt. I tillegg står det åpent at jeg er gift, og kun er på blink for å holde kontakten med venner. Hvorfor noen tror at jeg vil være utro med noen som er like ung som søskene mine fatter jeg ikke!

Dette har skjedd svært ofte, og spenner alt fra 15-åringer til 50-60-åringer som kommer med slike hentydninger. Jeg svarer som regel at "hvis du virkelig tror du får napp på noe slikt har du glemt å ta pillen din. Kondolerer med tap av all sosial intelligens forresten", og da kommer det som regel nye hentydninger.

Så da er spørsmålet mitt: Tror dere noen i det hele tatt får napp på slike idiotiske forespørsler? Altså at noen faktisk biter på "vil du pule?" før man i det hele tatt har sagt hei? Jeg klarer ikke å la være å tenke at personen som skriver noe sånt må være sosialt tilbakestående av dimensjoner - en oppegående person må jo skjønne at det er langt mer ubehagelig enn opphissende med slike innlegg?

Flere der ute som har opplevd slike idioter som de jeg har kommet ut for her? ;)

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Folk mener ikke nødvendigvis slikt så seriøst. Jenta på 15 kjedet seg kanskje, og forsøkte å framkalle en reaksjon fra deg.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg er enig med trådstarter. Jeg hadde en gqang en profil på Spraydat og på Blink. Folk som skriver om sex og hentydninger til sex med en gang ser jeg på som sosialt inkompetente mennesker.

Skrevet

Er det ikke bedre å la vær å svare, da? Ellers oppnår de jo det de ville - provosere deg og få kontakt... Teite folk uansett, med fritidsproblemer...

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg var på blink før, men kan ikke huske at jeg har opplevd noe sånt.

Jeg så mer til sleezy gutter som prøvde å fiske litt for mange fisk. :ler:

Det er vel bare å overse slike tullinger da. ;)

Skrevet

Har vært registrert på blink og spraydate og lignende tidligere, og fått slike henvendelser som deg. Er en jente på et par og tyve, og synes det er merkelig at mannfolk helt oppi 40-50 årene sender slike slibrige meldinger, når det ikke er noe seksuelt innhold i profilen min i det hele tatt, og jeg ikke gir noen som helst antydning til at det er noe slikt jeg er på jakt etter.

Kan være de kjeder seg, og bare prøver seg for moro skyld.

Jeg bare lot være å svare, og skrev i profilen min at jeg ikke var på jakt etter noe sånt.

• 3 år senere...
Gjest anonym
Skrevet

Etter nok en gang å ha sjekket blink-profilen min må jeg konstatere med fortvilelse at enkelte virkelig ikke er så veldig lure.

Den ene b-posten min, som var fra ei 15 år gammel jente, lød "skal vi pule?", mens et gjestebokinnlegg fra en gutt på 18 år var som følgende: "Du er deilig kan jeg få tisse på deg og ha masse heftig kinky sex?" Jeg har aldri vært inne på profilen til noen av disse to, og har aldri kommunisert med noen av dem på noe som helst vis før de la igjen disse innleggene hos meg.

Til informasjon er jeg en kvinne i tyveårene, har kun bilde av ansiktet mitt (passbilde), og har ikke noe seksuelt innhold i profilen min i det hele tatt. I tillegg står det åpent at jeg er gift, og kun er på blink for å holde kontakten med venner. Hvorfor noen tror at jeg vil være utro med noen som er like ung som søskene mine fatter jeg ikke!

Dette har skjedd svært ofte, og spenner alt fra 15-åringer til 50-60-åringer som kommer med slike hentydninger. Jeg svarer som regel at "hvis du virkelig tror du får napp på noe slikt har du glemt å ta pillen din. Kondolerer med tap av all sosial intelligens forresten", og da kommer det som regel nye hentydninger.

Så da er spørsmålet mitt: Tror dere noen i det hele tatt får napp på slike idiotiske forespørsler? Altså at noen faktisk biter på "vil du pule?" før man i det hele tatt har sagt hei? Jeg klarer ikke å la være å tenke at personen som skriver noe sånt må være sosialt tilbakestående av dimensjoner - en oppegående person må jo skjønne at det er langt mer ubehagelig enn opphissende med slike innlegg?

Flere der ute som har opplevd slike idioter som de jeg har kommet ut for her? ;)

Gjest anonym
Skrevet

jeg er 15, og det er en gutt som har sport meg om vi kunne ha sex, og hain sier: oooh, du har så jæveli deili rompa ...

e vell gjør nåkka me den ;$ mens vi står der å kysser, så sjer dette bare at vi begynner å kline i hans seng , men vi er egentli bare venner, men vi hell på. og vennnene mine ellr ikke venner, sier at jeg burde være forsiktig fordi han fer å puler jenter i ræva. og viss jeg vil vær ilag med hain, så blir jeg det, og viss ikke så må jeg dompe han, og det vill jeg ikke, så ...

hva skal jeg gjøre da?

Gjest meg selv igjen.
Skrevet

jeg er 15, og det er en gutt på 18, som har sport meg om vi kunne ha sex, og hain sier: oooh, du har så jæveli deili rompa ...

e vell gjør nåkka me den ;$ mens vi står der å kysser, så sjer dette bare at vi begynner å kline i hans seng , men vi er egentli bare venner, men vi hell på. og vennnene mine ellr ikke venner, sier at jeg burde være forsiktig fordi han fer å puler jenter i ræva. og viss jeg vil vær ilag med hain, så blir jeg det, og viss ikke så må jeg dompe han, og det vill jeg ikke, så ...

hva skal jeg gjøre da?

beklager at jeg har skrevet denne teksten 2ganger, men jeg ville redigere, og jeg viste ikke hvordan jeg skulle gjøre dette.. men jeg har endret :) så nå er jeg ferdig, og jeg håper jeg får litt hjelp pga av det.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de bare var ute etter å provosere, selv om det finnes mange tapere som faktisk tror de kommer til å scåre med noe slikt.

Jeg lastet selv opp bilde av meg (ansikt) på blink, men fikk så mange ufyselige meldinger at jeg måtte skrive på min profil at jeg ikke var interessert i slik oppmerksomhet. Meldingene fortsatte, hvor de begynte å oppfordre til at jeg skulle være utro med kjæresten med dem, gjerne gamle ekle menn.

Til slutt fjernet jeg bildet mitt, og da sluttet meldingene å komme etter en uke eller så.

Veldig sprøtt at blink at blitt så 'skittent'.

Skrevet

Flere der ute som har opplevd slike idioter som de jeg har kommet ut for her?

De er bare ute etter å provosere. De har ikke noe mer vettugt å ta seg til. Du burde bare overse det, er da ikno grunn til å tenne på alle plugger, det er tross alt bare rampestreker vi snakker om her. Har ikke noen erfaring fra nettby, men hvis d fungerer sånn at alle kan sende alle mulige beskjeder til alle må du tåle slike type sprell iblant;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ikke bare dere som er unge, som opplever slikt. Jeg er en voksen dame, har seriøs profil på to nettsteder. Bildene mine er svært amatørmessige, har tatt dem selv med webkamera, det synes bare ansikt og overkropp, påkledd! Jeg får til stadighet meldinger av typen "Hei sexy, du er deilig" osv. Både helt unge gutter i 20-årene og eldre (i betydningen mer voksne) menn skriver sånt. Grovere meldinger er det heller ingen mangel på, men de vil jeg ikke sitere. Uten at jeg her vil virke selvgod og skrytete, blir jeg oppfattet som pen og attraktiv og et omgjengelig og hyggelig menneske i virkeligheten, også.

Jeg må bare nevne en som skrev en melding. Den var igrunnen seriøst formet, men mannen var nok i overkant optimistisk :ler: . Han skrev noe sånt som at han hadde passert de 70, men var meget sprek og ungdommelig. Det han tydeligvis ikke tenkte på, var at alderen hans vistes i profilen. Han var 78! Jeg skrev høflig tilbake og sa at han nok hadde sine ord i behold, men at jeg ikke var interessert i en mann som nærmet seg 80. Han hadde bilder også og så ikke det minste ungdommelig ut. Mannen måtte være senil eller mindre begavet fant jeg ut. Jeg har inntrykk av at det er en del PU-er på slike chatte/datingkanaler.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare dere som er unge, som opplever slikt. Jeg er en voksen dame, har seriøs profil på to nettsteder. Bildene mine er svært amatørmessige, har tatt dem selv med webkamera, det synes bare ansikt og overkropp, påkledd! Jeg får til stadighet meldinger av typen "Hei sexy, du er deilig" osv. Både helt unge gutter i 20-årene og eldre (i betydningen mer voksne) menn skriver sånt. Grovere meldinger er det heller ingen mangel på, men de vil jeg ikke sitere. Uten at jeg her vil virke selvgod og skrytete, blir jeg oppfattet som pen og attraktiv og et omgjengelig og hyggelig menneske i virkeligheten, også.

Jeg må bare nevne en som skrev en melding. Den var igrunnen seriøst formet, men mannen var nok i overkant optimistisk :ler: . Han skrev noe sånt som at han hadde passert de 70, men var meget sprek og ungdommelig. Det han tydeligvis ikke tenkte på, var at alderen hans vistes i profilen. Han var 78! Jeg skrev høflig tilbake og sa at han nok hadde sine ord i behold, men at jeg ikke var interessert i en mann som nærmet seg 80. Han hadde bilder også og så ikke det minste ungdommelig ut. Mannen måtte være senil eller mindre begavet fant jeg ut. Jeg har inntrykk av at det er en del PU-er på slike chatte/datingkanaler.

Hehe.

Jeg fikk en gang mail fra en som var tredve år eldre enn meg. Han mente at vi kunne koooooose hver torsdag etter at han var ferdig på skøytetreningen.

Mange av disse som er eldre enn oss, har sikkert lest i VG en eller annen gang, at damer liker eldre menn.

Skrevet
Hehe.

Jeg fikk en gang mail fra en som var tredve år eldre enn meg. Han mente at vi kunne koooooose hver torsdag etter at han var ferdig på skøytetreningen.

Mange av disse som er eldre enn oss, har sikkert lest i VG en eller annen gang, at damer liker eldre menn.

hahaha. Kanskje du gikk glipp av kuppern på døra :klemmer:

Gjest trist mann
Skrevet

Jeg er enig med trådstarter. Jeg hadde en gqang en profil på Spraydat og på Blink. Folk som skriver om sex og hentydninger til sex med en gang ser jeg på som sosialt inkompetente mennesker.

eller at vi må slite med de sinnsyke kriteriene dere jenter har og at vi dermed blir desperat som kvinnfolk flest liker å kalle det. er det rart vi blir det med de kriteriene?

man må stort sett være kriminell eller kjip for å ha sjans på damene...

Annonse
Skrevet

jeg er 15, og det er en gutt på 18, som har sport meg om vi kunne ha sex, og hain sier: oooh, du har så jæveli deili rompa ...

hva skal jeg gjøre da?

beklager at jeg har skrevet denne teksten 2ganger, men jeg ville redigere, og jeg viste ikke hvordan jeg skulle gjøre dette.. men jeg har endret :) så nå er jeg ferdig, og jeg håper jeg får litt hjelp pga av det.

Hei! Nå har jeg brukt litt tid på å forstå innlegget ditt, prøv å skriv på enten bokmål eller nynorsk.

Ja, enten blir du sammen med han eller så blir du ikke. En mellomting er bare stressende, spesielt når man er så ung. Liker du han og føler deg trygg på han kan dere jo bli sammen? Og alle ting han skulle prøve seg på senere (som å "pule jenter i ræva"), må du ta stilling til om du vil eller ikke. Det er din kropp og du som bestemmer, uavhengig av hva han gjør med andre jenter. Dessuten er du bare 15, faktisk under seksuell lavalder, og det er ulovlig for han å ha sex med deg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

eller at vi må slite med de sinnsyke kriteriene dere jenter har og at vi dermed blir desperat som kvinnfolk flest liker å kalle det. er det rart vi blir det med de kriteriene?

man må stort sett være kriminell eller kjip for å ha sjans på damene...

Kjære trist mann.

Jeg er dame. Å sutre fordi man ikke "får" noe, funker ikke. Å beskylde jenter for å være dumme og gjøre dumme valg, funker heller ikke. (Hvis du er på jakt etter et nummer.) Begge disse tingene er faktisk skikkelig turn-off. Big time.

Det som funker er å se dama som et individ, ikke bare som noe du vil feie over. Det funker å være interessert i henne - hvem hun er og hva hun er interessert i. Det funker å være blid, åpen, ikke-fordømmende og å dele av deg selv.

Det funker på jenter som mennesker.

Skrevet (endret)

*

Endret av pøbelsara
Gjest Gjest
Skrevet

Ja det er vanlig og ja jeg tror de får napp rett så ofte. Derfor bare fortsetter de med slike apemeldinger og driter i om du sier fra, for de vet at før eller siden treffer de en annen ape!

Underlig nok. Og det verste er faen meg at sånt formerer seg!

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det er vanlig og ja jeg tror de får napp rett så ofte. Derfor bare fortsetter de med slike apemeldinger og driter i om du sier fra, for de vet at før eller siden treffer de en annen ape!

Underlig nok. Og det verste er faen meg at sånt formerer seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...