Wonders Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Ikke stå å nappe selv med pinsett, og fylle på litt med øyebruns-penn.... Det har jeg blitt litt lei kan du si. Jeg vil ha disse virkelig flotte brynene, som er en perfekt ramme rundt ansiktet. Etter mine mål i ansiktet. Hvilke steder anbefales i oslo området?? Og hva betaler dere for det? Hvor ofte gjør dere dette??
Gjest Tweek Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har vel gjort noe med øyenbrynene i salong 2 ganger.. Fint å gjør det i salong en gang for da får du fasongen som da er enkel å holde selv Jeg napper/vokser dem selv så farger jeg dem, og så fyller jeg på litt med øyenbrynspenn så brynene får en begynnelse, hehe.
Wonders Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 hvilke steder var du på? Husker du hva du betalte? 1
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2007 #4 Skrevet 13. desember 2007 dra til en hudpleier. jeg betaler ca 200 kr for voksing, farging og napping av bryn.
kheira Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 På oslo hudpleie klinikk er de flinke Men det er makeup tatovering da... Har hatt det i 5 år, og er strålende fornøyd Eneste en trenger å gjøre er å nappe! Hvilken farge og form hjelper hun som jobber der deg med, kjempeflink! Jeg har brune med litt grått i. Ingen som har sett at det er tatovering, har fått masse skrøyt av de Hadde før ganske lyse øyenbryn, og kunne ikke farge dem da de står til "alle" kanter hehe...Ble lei av å måtte tegne dem hele tiden..! Koster litt da, ca 3500 tror jeg det er nå, men de holder lenge så det er verdt det!
kheira Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 (endret) Her er hennes hjemmeside http://www.solhegge.com/ Ikke bli skremt av at det ser "sminka" ut med en gang de er tatovert...Det er skorpen som gjør det, og når den faller av får de en myk farge som "sklir" inn sammen med øyenbrynene på en fin måte. Og har bare fylt på en gang i løpet av de 5 årene! Endret 13. desember 2007 av Skytte81
Gjest Raptuza Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Jeg har egentlig i mange år ønska meg "tatoveringssminke". Syns det virker helt topp å være noelunde fresh uten å måtte bruke mye tid på det! Hva koster øyebrynstatovering? Eyeliner?
Gjest Gjest_skytte81_* Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Trykk deg inn på linken jeg har lagt inni det jeg har skrevet lenger oppe, der står priser
Smørblomsten Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 På oslo hudpleie klinikk er de flinke Men det er makeup tatovering da... Har hatt det i 5 år, og er strålende fornøyd Eneste en trenger å gjøre er å nappe! Hvilken farge og form hjelper hun som jobber der deg med, kjempeflink! Jeg har brune med litt grått i. Ingen som har sett at det er tatovering, har fått masse skrøyt av de Hadde før ganske lyse øyenbryn, og kunne ikke farge dem da de står til "alle" kanter hehe...Ble lei av å måtte tegne dem hele tiden..! Koster litt da, ca 3500 tror jeg det er nå, men de holder lenge så det er verdt det! PS: Var det veldig vondt? Og hvor lang tid tok det før de var "ferdige"? (dvs når skorpen hadde falt av)... Ser man får en bedøvende krem, men hva syntes du? Hvor lang tid tar det å tatovere brynene, cirka-tid? TAKK for svar :)
Gjest Raptuza Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Ante ikke at det var så dyrt!! Tenkte det kosta 1500-2000 kr, jeg.....
kheira Skrevet 19. desember 2007 #11 Skrevet 19. desember 2007 PS: Var det veldig vondt? Og hvor lang tid tok det før de var "ferdige"? (dvs når skorpen hadde falt av)... Ser man får en bedøvende krem, men hva syntes du? Hvor lang tid tar det å tatovere brynene, cirka-tid? TAKK for svar :) Nei, var ikke så vondt Men en kjenner det jo. Svir litt mer en det gjør vondt.. Men verdt smerten! Tok ca 20-30 min tror jeg, og skorpen fallt av etter ca 1-2 uker Viktig og smøre, så skorpen holde seg myk og ikke tar med noe av fargen. Men ikke få sjokk uansett om skorpen som detter av inneholder farge, det er enda farge igjen på øyenbrynene hehe
Wonders Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2008 4,500 kr for bryn stod det..En hel husleie jo! Og alle brynene så like ut på alle de forskjellige pasientene. Jeg vil jo ikke ha sånne bryn i hele tatt, de er tynne og har ingen fin form foran... Noen andre som kan anbefale fler??? 1
Gjest Gjest_Hm_* Skrevet 16. januar 2008 #13 Skrevet 16. januar 2008 4,500 kr for bryn stod det..En hel husleie jo! Og alle brynene så like ut på alle de forskjellige pasientene. Jeg vil jo ikke ha sånne bryn i hele tatt, de er tynne og har ingen fin form foran... Noen andre som kan anbefale fler??? Du får selv velge form, tykkelse og farge Og det ser ikke så fint ut med en gang, men blir mye bedre når skorpen faller av.
milla-mor Skrevet 16. januar 2008 #14 Skrevet 16. januar 2008 jeg tatoverte brynene mine hos dalia i asker. veeeldig flink og koselig dame! det koster 3900, og da får du to etterbehandlinger med i prisen. jeg fikk en tredje gratis, da, for jeg blødde så fælt den ene gangen at fargen ikke satt. ble kjempefornøyd! ser ikke unaturlige ut i det hele tatt. anbefales på det varmeste
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 16. januar 2008 #15 Skrevet 16. januar 2008 Jeg har også hatt permanent make-up på øyenbrynene mine, det er nesten helt borte nå, men det annbefales, var virkelig fornøyd. Jeg har planer om å ta nye øyenbryn før sommeren kommer, men ho jeg var hos i Trondheim har sluttet. Dette er jo en tatovering i ansiktet så da vil jeg være veldig nøye med hvem jeg får det hos neste gang, vil jo bli fornøyd, å ho må kunne jobben sin. Så da lurer jeg på om noen vet om noen flinke i Trondheim?
Wonders Skrevet 28. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 28. september 2008 ingen aning. Noen som vet om noen i Oslo?
Gjest NiChia Skrevet 28. september 2008 #17 Skrevet 28. september 2008 Jeg har ei venninne som er nyutdannet hudpleier, og jeg får venninnepris hos henne. Dette er ved Hamar da.
Gjest Gjest_trulte_* Skrevet 2. februar 2010 #19 Skrevet 2. februar 2010 jeg betalte 2200,- for å tatovere brynene mine, og da fikk jeg med en gratis etterfyll. brynene ble kjempefine, så jeg er strålende fornøyd
Lisama Skrevet 2. februar 2010 #20 Skrevet 2. februar 2010 det er mange frisørsalonger som napper og former bryn for deg til en rimelig penge! Her i bergen ligger det på 200-300 kroner for forming og evt. farge. I tillegg driver de fleste hudpleiesalonger med slikt. Kan desverre ikke anbefale noe sted ettersom jeg ikke bor i oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå