Missycat Skrevet 4. februar 2007 #1 Del Skrevet 4. februar 2007 hallais! jeg skal snart ut og reise til varme strøk og jeg er på leit etter kule kjoler, type a-fasong, søm under brystet, retro/hippieaktig..... laidback med andre ord, kule og feminine! noen forslag til kjoler eller til nettsteder/butikker hvor jeg kan få tak i slike? har sjekket hm, men der var ikke noe fristende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Latee Skrevet 4. februar 2007 #2 Del Skrevet 4. februar 2007 Har sett en del fine på b-young Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva med Asos eller La Redoute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missycat Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 5. februar 2007 ah jeg fant 3 nydelige kjoler på la redoute, men de hadde jo ikke min størrelse men takk for linken karamba! skal også sjekke b-young. og vil gjerne ha flere tips!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå