nynne Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 finnes det andre produkter enn saltvannsspray som gir lignende struktir til håret? er ganske fornøyd med denne, men kan jo tørke håret litt ut og lurte på å prøve noe anet.. kan heller ikke ha noe som er for tungt eller for "seigt", da blir håret fort flatt eller fett...
chanell Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Jeg hadde en gang et formskum som heter root boots (eller et lignende navn), det er fra Tigi, det ga fin struktur til mitt hår og lukter godt.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg bruker Thickening Lotion eller noe slikt fra KMS. Ikke for å få fyldigere hår, men for å få litt hold uten at det blir tungt. Fungerer kjempebra på mitt skulderlange hår.
GoldenGlow Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 KMS hairplay pastespray Men ikke overdriv bruken, da blir håret bare fett og voksaktig.
Amanlis Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Jeg bruker Thickening Lotion eller noe slikt fra KMS. Ikke for å få fyldigere hår, men for å få litt hold uten at det blir tungt. Fungerer kjempebra på mitt skulderlange hår. ← Og håret tørker ikke ut? Jeg bruker saltvannsspray, men må kutte ut i perioder fsiden håret blir knusktørt.
nynne Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2007 KMS hairplay pastespray Men ikke overdriv bruken, da blir håret bare fett og voksaktig. ← høres ut som noe av det jeg tenkte på, genialt med spray, enklere å fordele synes jeg... frisøren snakket om en glansspray også, som var litt voksaktig.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Og håret tørker ikke ut? Jeg bruker saltvannsspray, men må kutte ut i perioder fsiden håret blir knusktørt. ← Tørker ikke ut nei. Den minner litt om fuktighetskrem i konsistensen og er vel egentlig beregnet til fuktig hår for at det skal virke fyldigere. Jeg bruker den i tørt hår, bare en bitteliten mengde for å samle håret og unngå at det blir statisk. Dessuten blir det enklere å forme. Den heter forresten Thickening cream, ikke Thickening lotion som jeg først skrev.
Amanlis Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Tørker ikke ut nei. Den minner litt om fuktighetskrem i konsistensen og er vel egentlig beregnet til fuktig hår for at det skal virke fyldigere. Jeg bruker den i tørt hår, bare en bitteliten mengde for å samle håret og unngå at det blir statisk. Dessuten blir det enklere å forme. Den heter forresten Thickening cream, ikke Thickening lotion som jeg først skrev. ← Er det noe alle frisører har, eller bare bestemte salonger?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Er det noe alle frisører har, eller bare bestemte salonger? ← Regner med at alle som fører KMS har den. Er jo mange salonger som selger dette merket. Ellers så har jo Redken Rough Paste som gir mye mer hold enn den jeg bruker. Brukte Rough Paste før, men syns den ble for klissete.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Ellers så har jo Redken Rough Paste som gir mye mer hold enn den jeg bruker. ← Jeg stemmer i for Redken Rough Paste! Den er super!
Loolaa Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 Jeg vet denne tråden er gammel,men jeg må bare på det sterkeste anbefale Tigi Bedhead Superstar!! Jeg har langt, fint, stritt hår som det overhodet ikke er noe hold i. Alt sklir ut av hårstrikker, oppsatt hår etc. Men med Tigi Bedhead Superstar får jeg fint hold i håret uten at det ser ut som om det er produkter i det i det hele tatt. Jeg har i en liten spiseskje i håret når det er vått og lar det naturtørke. Mannen min som har hår med fall, noen cm langt, bruker det gjerne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå