Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Jeg var! Men bare fordi jeg satt modell for ei venninne i senior-NM i make-up En opplevelse rikere, men en veeeldig lang og stressete dag... Moro med pent hår, pen sminke og ikke minst en drøm av en kjole! Men korsett og et skjørt som veier sikkert 10 kilo hengende på hoftene i tillegg til sko som ga meg gnagsår over, under, bak og på siden gjorde det til en laaaaang dag... Men vi overlevde, og kom på 8. plass av 28 Synes det var rart at ikke lærlinger i faget fikk billigere billetter, da. Hørte det var flere som reagerte på det...
Lofotdorsken Skrevet 5. februar 2007 #2 Skrevet 5. februar 2007 Eg var der! Eg var med tanta mi som er frisør! Heilt overveldande! Vi kikka litt på konkurransane og eg sa at neste år burde ho stille opp, så kunne eg være modell og få håret fiksa, bli sminka osv! Såg du dei russiske og tyske damene! Skikkelege statuer heile gjengen!
Lola83 Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Hva var det med de russiske og de tyske da??
Lofotdorsken Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Åja, dei var så kunstnerisk sminka og håret var heilt ubegripeleg forsgegjort, så dei såg mest av alt ut som vakre dokker. Vanvittig flinke frisører og sminkører. Dei norske modellane såg ut som dei var utstyrt for fjelltur i samanlikning!
Lola83 Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Åja, dei var så kunstnerisk sminka og håret var heilt ubegripeleg forsgegjort, så dei såg mest av alt ut som vakre dokker. Vanvittig flinke frisører og sminkører. Dei norske modellane såg ut som dei var utstyrt for fjelltur i samanlikning! ← Kult. Hvordan sminke og hår hadde de? Og hvilke farver?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Fikk ikke sett så altfor mye på de andre, for vi sto og ventet hele tida. Forsinket med konkurransene og veldig dårlige på å gi opplysninger. Litt surt, for da måtte vi stresse og løpe rundt hele tida. Og i tilleg var noen av de i standene litt mer blonde enn gjennomsnittet Når det er mange konkurranser ssom pågår rundt deg, og noen kommer forbi i barokkkjole med 5 lag med i sminke i ansiktet, så kommer du ikke å spruter olje i ansiktet hennes! Venninna mi klikka i vinkel på ei stand-dame etter at hun gjorde det på meg
Lola83 Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Fikk ikke sett så altfor mye på de andre, for vi sto og ventet hele tida. Forsinket med konkurransene og veldig dårlige på å gi opplysninger. Litt surt, for da måtte vi stresse og løpe rundt hele tida. Og i tilleg var noen av de i standene litt mer blonde enn gjennomsnittet Når det er mange konkurranser ssom pågår rundt deg, og noen kommer forbi i barokkkjole med 5 lag med i sminke i ansiktet, så kommer du ikke å spruter olje i ansiktet hennes! Venninna mi klikka i vinkel på ei stand-dame etter at hun gjorde det på meg ← Ok..uffda..noen er litt slitsomme ja. Men jeg angrer skikkelig på at jeg ikke dro nå asså, neste år MÅ jeg ta meg tid !
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Vel, jeg synes ikke det var så veldig mye å se på... Hvertfall ikke på søndagen, vet ikke hvordan det var på lørdag. Synes det egentlig bare var konkurransene som var interessante. Nå skal det være sagt at jeg var helt blakk, så fikk lissom ikke bruk for alle messe-tilbudene heller...
Lofotdorsken Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Eg var der kun på lørdagen og det var ikkje kjipt i det heile! Masse firamaer fra inn- og utkand, med sminke, hår, skjønnhetsting osv. Noen gode tilbud og gåver også! Komkurransane var fine, men det var litt lite publikumsvenleg, med lite info og sånn. Alt i alt: konge!
Gjest Fruktfat Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 jeg har vært der hvert år tidligere, det er det samme hvert år; kjedelig. (nå er jeg frisør da, og "bruker" messa på en litt annen måte)
Smascha Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 jeg har vært der hvert år tidligere, det er det samme hvert år; kjedelig. (nå er jeg frisør da, og "bruker" messa på en litt annen måte) ← Hæ? Åssen kan det være kjedelig? Du er jo frisør! Verste jeg har hørt!
Gjest Fruktfat Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 Hæ? Åssen kan det være kjedelig? Du er jo frisør! Verste jeg har hørt! ← åh, vi er mange som synes det ikke er noe spesielt lenger. før har vi fått billettene, men nå må vi betale selv og da er det mange som ikeke gidder hvordan man bruker en rettetang er liksom ikke noe revolusjonerende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå