Gjest bamsemums Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Vi har en terrasse på en 12kvm, med glass plater ut mot gaten og noe stålgelender, veldig moderne. Men jeg kunne tenke emg å gjøre det mer koselig, lage en "krok" en kan sitte i til sent på kvelden og hygge seg. Hvordan begynne? Kan ikke være for dominerende heller, så naboene skal slippe å sjeneres over terrassen vår . Men trenger gode forslag og tips. Vi har allerede en gassgrill, ute trekasser med blomster og buskvekster, men mangler denne kosekroken da.... gjerne med noe lykter til starinlys etc. Håper noen har noen gode tips å komme med!!!
Gipsi Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 jeg ville startet med å gå på noen nettsider med hagemøbler å kikket, hva ønsker du å ha der? koselige tremøbler, cafe bord og stoler, benk med store puter? det går ann å ha en slik (åh nå har jeg glemt hva det heter..) et slikt "stativ" av trebord med mellomrom som tak over der du sitter,veldig fint å henge lys elektrisk, eller små lanterner o.l i f.eks du kan henge opp stoff, bambus eller strå på veggen som du syr med en trelist i hver ende oppe og nede så får du helt andre farger og mønstre, og kan skape en koselig atmosfære.. f.eks. marokkansk lampe hengende i taket til å ha stearin/kubbelys i.. jah.. kikk på noen interiør sider og blader.. bladet "Maison" og "vi i villa" er VELDIG bra på inspirasjon og har i tillegg mange linker/adresser til spennende ting som har med interiør å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå