Gå til innhold

Uro til barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes mange flotte uroer til barnevognen. Men blir disse brukt av babyene, eller er det mest fordi foreldrene tror at barnet vil like dem man har det?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Just-Me*
Skrevet (endret)

Jeg ville absolutt ha en fin uro til vogna!!!! (fordi JEG ville det, hehe) men mener jo babyen har glede av den. Hun ligger å ser veldig på den når hun er våken.

http://dynamic.protu.no/pictures/120/dyndigi36771.jpg

Men noe nødvendighet er det nok ikke....

Endret av *Just-Me*
Skrevet

Snupp har hatt stor glede av sin i allefall. I begynnelsen var det bare titting men nå får den skikkelig gjennomgå! ;)

Gjest gurimalla
Skrevet
Det finnes mange flotte uroer til barnevognen. Men blir disse brukt av babyene, eller er det mest fordi foreldrene tror at barnet vil like dem man har det?

Min var i alle fall veldig glad i sin, hun smilte når hun så den.

Skrevet

Før vi kjøpte uro, likte ikke babyen å ligge i vogna, men etter at vi kjøpte, koste hun seg skikkelig med å ligge og snakke med den.

Skrevet

Jeg har vært litt kritisk til uro, derfor her jeg bare en liten foran som er lett å henge av/fjerne med jevne mellomrom. En uro er en form for stimuli og når den henger dere hele tiden har barnet ikke noe valg, den må forholde seg til den hele tiden. Det synes jeg i grunnen er litt trist fordi barn trenger av og til å skjermes fra stimuli.

Skrevet

Babyen min på tre uker titter på sin lille vognpynt stadig vekk. :hjerter:

Jeg er faktisk overrasket, og det er mye mulig vi kjøper en større en etter hvert. (Liker godt den som Just Me linket til i sitt innlegg. Det er noe lignende denne vi har nå, bare den ikke strekker seg fra en side av vogna til en annen. Den henger bare på en side.)

Skrevet

Ett måste? Nej.

Trevligt för babyn? Ja

Jag fick en fin uro av en väninna i babypresent (bra tips!)

det är en grön vadderad "gren" på vilken det hänger tre vadderade mjuka saker. En fjäril/sommerfugl med prasslande vingar (det gillar ett barn när de börjar kunna greppa), en sol med stort leende som också är en pip-leksak, en blomma med leende ansikte som också är en skallra/rangle.

När hon blev två månader började den bli intressant och nu gillar hon att ligga och titta på den när vi ska ut. Ofta somnar hon ganska snabbt men stunden innan är den trevlig att se på.

Sonen hade också en uro men den tog vi nog bort när han var 7 månader. Då hade han hellre en liten plastspade eller en nalle i famnen än något som hängde framför hans ansikte

Skrevet

jeg brukte en liten fargerik figur som jeg festet med klipe på toppen av kallesjen. Men brukte den ikke hele tiden, for jeg så for meg at det måtte være irriterende å ligge å se på at den dingla frem og tilbake hele tida...Men h*n så på den og prøvde å strekke hendene mot den, så den var nok koselig å se på.

Minsteungen fikk sånn myk sol med svak ranglelyd som man fester rundt hånda. Den syns jeg var bedre fordi den ikke dinglet, og h*n kunne selv velge når h*n ville se på den.

Skrevet

Brukte aldri noe, og Vesla elsket vognen for det. Hun var snudd mot den som trillet i babyfasen, og hadde mer enn nok med ansiktet til vedkommende som trillet henne frem til sovning.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Det er slettes ikke nødvendig, men den kan være til stor glede for babyen. Vi hadde en slik gammeldags treleke på snor på tvers over foran henne, og hun elsket den. Hun kikket på den og lå og dasket etter den. Faktisk var hun så fascinert av den at jeg måtte ta den av når hun skulle sove :)

Skrevet
Før vi kjøpte uro, likte ikke babyen å ligge i vogna, men etter at vi kjøpte, koste hun seg skikkelig med å ligge og snakke med den.

Signerer, sånn var vesla vår og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...