Gå til innhold

Trenger litt tips til vegg-dekorasjon

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet

Skal fikse opp soverommet mitt litt. Har endel tanker om hvordan jeg vil ha det. Kikker litt rundt om på nett men finner ikke noe som gir meg akkurat det jeg tenker på.

Huseieren min tillater det meste av forandringer så lenge det ikke er altfor sprøtt.

Jeg har i dag 2 "blanke" vegger, hodeenden av sengen, samt den ene langsiden av sengen (den veggen jeg ser rett i når jeg går inn på soverommet).

I dag er rommet veldig blått, men siden jeg bare leier "gidder" jeg ikke ta på meg å male om hele rommet.

Litt om mine tanker: I førsteomgang skal jeg la hodeende-veggen være urørt. Skal bla lage en ny hodegavel til sengen som vil gi endel effekt på den veggen.

Men "langsideveggen". Har fått det for meg at jeg skal finne noe mønster jeg kan feste direkte på veggen. I samme fargespekter (bare en tone lysere eller mørkere) som bunnfargen. Ser for meg at dette ikke skal gå over hele veggen- men nesten som masse kvister på ett tre som sprer seg ut fra veggen. (litt vanskelig å forklare- men noe ala de mønstene som er "over alt nå...).

Noen som har ideer til hvor jeg kan finne noe sånn? Eller som kanskje har noen helt andre ideer til hvordan dekorere denne veggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et annet alternativ kan være å kjøpe tomme blindrammer og spenne stoff i forskjellige farger og strukturer over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...