Gjest Gjest_lene_* Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 har fått vurderingstime på volvat i bergen neste mandag.skal betale for det selv da.er 162 høy og veier 80 kilo.har slanket meg før og ikke minsket i puppefang kommer de til å be meg slanke meg tror dere.er ikke så lett å trene med disse muggene da.vil være lettere og slanke seg når de er borte.noen andre som har betalt selv.ev hvor strenge var de på vekten hilsen lene
Devana Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Jeg hadde slanket meg først hadde jeg vært deg. Er i samme problemstilling selv og skal gå ned 20 kilo før jeg i det hele tatt vuderer brystreduksjon. Mye skjer med brystene når man går ned i vekt. tror nok kanskje de vil nevne det når du er der til konsultasjon, men om de er strenge på det vet jeg ikke. Angående det med trening, jeg har stooooore bryster og liker ikke å hoppe rundt eller jogge, så jeg svømmer som trening...Funker kjempebra, og brystene blir "vektløse" under vann.
Isadora Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 har fått vurderingstime på volvat i bergen neste mandag.skal betale for det selv da.er 162 høy og veier 80 kilo.har slanket meg før og ikke minsket i puppefang kommer de til å be meg slanke meg tror dere.er ikke så lett å trene med disse muggene da.vil være lettere og slanke seg når de er borte.noen andre som har betalt selv.ev hvor strenge var de på vekten hilsen lene ← Det er veldig greit å få dette dekket - brystreduksjon altså. Hvis du har plager og store pupper så får nesten alle det dekket. Hvis jeg skulle ha betalt denne operasjonen selv så hadde det kostet meg 58 000 kroner. For man får også gratis brystløft når man får det dekket. Ville bare anbefalle deg å prøve å få det dekket først. For hvis en har rett på det så er det surt å måtte betale det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå