Gjest Tante Olm Skrevet 5. februar 2007 #21 Skrevet 5. februar 2007 Behøver dere overkjøre min poetiske beskrivelse av et kyss med disse slibrigheter?
Gjest TsS Skrevet 5. februar 2007 #22 Skrevet 5. februar 2007 Har jo blitt litt mindre kyssing enn før.. I begynnelsen av forholdet, så klinte vi hver gang vi la oss.. Idag er det ytterst sjeldent. Men vi kysser/kliner hver dag for det. Jeg syns det er veldig viktig med partner, og dessuten er det så godt. Særlig kjæresten min, han har veeeldig fine kysselepper, og er veldig myk, god og varm Hadde blitt fraaaa meg , hvis kjæresten ikek likte dette. Nei, ikveld skal jeg kline masse
Gjest Snuske Skrevet 6. februar 2007 #23 Skrevet 6. februar 2007 Hmmmm.... ingenting er så personlig og koselig som et nuss og ti. Det er ikke noe annet som kan få meg til å føle meg så trygg og uredd som når motparten holder litt rundt meg og nusser...
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2007 #24 Skrevet 6. februar 2007 Kanskje hun ikke synes du er så god til å kysse, eller at du har tørre lepper eller noe...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå