Gå til innhold

Kyssing

Fremhevede innlegg

Gjest atdetvar
Skrevet

Er det mange av dere som ikke liker kyssing? Dama mi liker sjelden å kysse, hun sier hun ikke har lyst. Vi har en avstandsforhold, og sees ca hver tredje uke. Det hender ofte at vi ikke kysser i det hele tatt når hun er på besøk. Dette plager meg så mye at jeg tenker på å gjøre det slutt. Før vi ble sammen kysset vi hele tiden, men etter hvert har det blitt mindre og mindre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeder deg eller?

Eller bor du i Finnmark?

Skrevet

Tror det er ganske valing at hyppigheten på kyssing endrer seg når man har vært sammen en stund. Ender plutselig opp med bare nuss på kinnet....

Men det går ann å snu litt på det. Heftig klining i sofaen er undervurdert som forspill også for etablerte par! :sjarmor:

Gjest atdetvar
Skrevet
Men det går ann å snu litt på det. Heftig klining i sofaen er undervurdert som forspill også for etablerte par! :sjarmor:

Hun vil ikke kysse når vi har sex heller :-(

Gjest atdetvar
Skrevet
Jeg elsker å kysse :)

Så bra! Håper de fleste jenter gjør det. Det sies at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden. For meg betyr kyssing utrolig mye. Aner ikke hvorfor. Føler meg ikke helt vel på taken av å gjøre det slutt bare på grunn av manglende kyssing.

Skrevet

Høyrest litt rart ut at ho ikkje vil kyssa deg lenger...

Eg elskar å kyssa kjæresten min, og kunne ikkje tenkt meg å vera uten kyssinga.;)

Gjest Vidvandre
Skrevet
Så bra! Håper de fleste jenter gjør det. Det sies at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden. For meg betyr kyssing utrolig mye. Aner ikke hvorfor. Føler meg ikke helt vel på taken av å gjøre det slutt bare på grunn av manglende kyssing.

Jeg ville også tenkt på å slått opp hvis kjæresten min aldri kyssa meg.

Skrevet (endret)

Det finnes mange former for kyss. Tungekyss er ikke min greie, så det gjør jeg skjeldent. Vanlig kyss uten tunge, "nussing", liker jeg.

Er det all form for kyssing kjæresten din ikke liker, eller kun tungekyss?

Dersom kyssing åpenbart er så viktig for deg, synes jeg absolutt du skulle slå opp.

Endret av Succubus
Skrevet

Nå har jeg og mannen vært sammen i 8 år, så det har sefølgelig blitt mindre kyssing. Men vi kysser flere ganger om dagen. Mens klining skjer ikke like ofte.

Gjest atdetvar
Skrevet
Er det all form for kyssing kjæresten din ikke liker, eller kun tungekyss?

Sukk. Jeg synes det er så trist. Hun passer meg perfekt på alle områder bortsett i fra kyssinga.

Jeg har virkelig ikke lyst til å gjøre det slutt på grunn av dette. Tror dere det er noe jeg kan gjøre for å få henne til å like kyssing?

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å kysse eller kline om leppene hans er tørre, og munnen smaker rart.

Det er bare en jeg elsket å kline med og kysse og det var exen min, alle andre jeg har vært sammen med synes jeg det er litt ekkelt, men gjør det alikevel.

Men jeg blir veldig kåt av å kline, så da er det greit.

Skrevet (endret)
Sukk. Jeg synes det er så trist. Hun passer meg perfekt på alle områder bortsett i fra kyssinga.

Jeg har virkelig ikke lyst til å gjøre det slutt på grunn av dette. Tror dere det er noe jeg kan gjøre for å få henne til å like kyssing?

Du siterte spørsmålet mitt, men svarte ikke. :)

At dere passer perfekt på alle andre måter er jo flott! Jeg skal love deg at man må lete lenge for å finne en partner man passer godt sammen med. Og ingen forhold er perfekte, det er som regel noe man skulle ønske var annerledes.

Endret av Succubus
Skrevet
Det finnes mange former for kyss. Tungekyss er ikke min greie, så det gjør jeg skjeldent. Vanlig kyss uten tunge, "nussing", liker jeg.

Hvorfor liker du ikke tungekyss, Succubus ?

Blir det for nært ?

Kyss er jo så sensuellt.

Skrevet
Hvorfor liker du ikke tungekyss, Succubus ?

Blir det for nært ?

Kyss er jo så sensuellt.

Nei, det har ikke noe med nærhet å gjøre.

Liker bare ikke å ha en fremmed tunge som roter rundt i kjeften. :ler:

Ikke synes jeg det er spesielt sensuelt heller.

Skrevet

En tunge som roter rundt...:ler:

Nei det høres ikke sensuelt ut.

Men jeg mener fortsatt at kyss ( og litt tungelek ) er sensuelt

og tenner meg. ;)

Men ikke deg ?

Gjest Tante Olm
Skrevet

Jeg elsker å kysse mannen i mitt liv, smaken av han minner meg om rhododendron og syriner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...