Gjest Cowgirl Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Har en sort lang-ermet kjole, som jeg aldri bruker siden jeg føler meg så overpynta i den. Noen tips om hvordan jeg kan pynte den ned litt? Den er som sagt lang-ermet, sort og når omtrent ned til kneet, det er knapping fremme fra halsen og til nedenfor brysthøyde.. Blir veldig glad for tips
Rexina Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Ta en jakke over den da vel, som ikke er så veldig pynta.. eller så kan du prøve å bruke noen sko til som er litt røffe. dette kan hjelpe. Noe annet som jeg gjør, er at jeg velger en litt kul strømpebukse, siden kjolen er svart kan du jo nesten velge hva som helst.. det er inn med sterke farger på strømpebuksa i år, så du kan jo prøve deg fram
Mischa Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Tykke/grovere strømpebukser, støvletter/støvler som er litt røffere, "hverdagslige" smykker (som lange perlekjeder med kuler i tre/plast), en enkel cardigan over..
Catzy Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Ha en kontrastfarget topp under, og knepp ned så langt det går. Kan du brette opp ermene? I så fall kan du kanskje ha en langermet topp under, kneppe opp og brette opp ermene, slik at toppen synes under.
kitekatt Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Tykke/grovere strømpebukser, støvletter/støvler som er litt røffere, "hverdagslige" smykker (som lange perlekjeder med kuler i tre/plast), en enkel cardigan over.. ← Tenkte jeg og på.
Gjest Cowgirl Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Takk for gode tips, det med strømpebuksa var jo bare genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå