Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:grine: Vet at der er ett LITE problem tatt andre ting i betraktning men jeg har faen men fått mine først grå hår :grine:

Nappet ett her om dagen og trodde det var med det, men jaggu har jeg nappet minst 20 stk i helgen.

:grine: Blitt gammel OG GRÅ!!!!

Usj.

Har brukt mild toning uten amoniakk i noen år nå bare for å friske opp min egen farge ,men nå må det sterkere saker til skjønner jeg :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en skremmende dag for meg også da jeg oppdaget mine første grå hår, jeg synes det var tiiiiidlig å få dem i midten av 20-årene! Vet ikke hvor gammel du er? Foreløpig er det ikke så mange at det ikke går an å nappe dem vekk, gruer meg til masse farging og styr sånn som resten av damene i min familie må gjøre....

Skrevet

:ler: .. sorry at jeg ler, men det var min reaksjon når jeg så mine første grå hår også.

SJOKK! :overrasket: :hår:

Nå er det bare irriterende. :sur:

Skrevet

Må jo le litt jeg også når jeg ser for meg ansiktsutrykket mitt og den store jakten med pinsetten ;)

Jeg er forøvrig 31 år :forvirret:

Skrevet

Uff, må si jeg gruer meg, for da er det slutt på min nåværende hårfarge. Jeg har min egen, i tillegg til at jeg har litt lyse striper. Når det blir grått er jo alternativet å farge hele håret. Huff. Og dagen nærmer seg sikkert med stormskritt for jeg har tippa 40.

Skrevet

Uff, da...jeg har enda ikke sett noen hos meg (er også 31) men har fulgt nøye med, siden det jo sies at stress kan utløse dette. Og jeg har stresset masse de siste årene :forvirret: vet ikke om det ligger sannhet i dette jeg? Uansett, så får man jo kjøre på med hårfarge da og passe godt på etterveksten ;) Men skjønner at det er ille. :klem:

Skrevet

Jeg fikk mine første grå da jeg var 20 (arvelig belastet) og jeg er nesten svart i håret så det lyser opp :)

I de 10 årene som har gått etter det har det kommet en god del mer men heldigvis ikke like fort og dramatisk som jeg forventet men jeg har nok likevel ganske mye grått for min alder.

Farger 1-2 ganger i året(men har også gått flere år uten å farge) og tvinger meg til å leve med det resten av tiden. Kan ikke si jeg tenker på det stort bortsett fra kanskje når jeg er nyklipt og jeg ser hva som kommer fram når det ytterste laget klippes av :sur: (hehe)

No big deal, men uansett, dere er jo ganske heldige da hvis de første grå kommer over 30 og nærmere 40.

Skrevet

Velkommen i klubben.

"Grey panthers" :ler:

Skrevet

Uææææh, jeg har også funnet gråhår. Jeg som hele mitt liv har fått høre at jeg har så nyyyyydelig farge på håret. Ungene mine har fått ekstrajobb; 1 kr for hvert gråhår de finner og røsker ut. Dattra mi har til nå tjent 27 kroner. Trøster meg med at lillesøstra mi har myyyyye mer gråhår enn meg, enda hun er mange år yngre.

Skrevet (endret)

Ja, kom to ganger.

Endret av fil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...