billie Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Adjektivfortelling! satt her å kjedet meg isted. da kom jeg plutselig på en morsom greie vi pleide å gjøre da vi var yngre. skrive adjektivfortellig! Trodde ikke det ville være så artig lenger,men sambo og jeg lo så vi grein! fant en nettside som man bare behøvde å fylle inn adjektiv,så kom historien. Utrolig morsom.. spesielt hvis man ikke har begrenset fantasi! http://www.home.no/ganz/adj/applet.html
The Kitten Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Litt vanskelig å lage en her... Jeg mente for linken
Gjest Gjest_Iselinn_* Skrevet 24. januar 2009 #7 Skrevet 24. januar 2009 Det var en gang søte lille _________ som skulle på skolen. Den dagen fikk
mia83 Skrevet 24. januar 2009 #8 Skrevet 24. januar 2009 Det var en gang søte lille _________ som skulle på skolen. Den dagen fikk Det er jo ikke substantivfortelling da... det er jo adjektivfortelling...
The Kitten Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Det er jo ikke substantivfortelling da... det er jo adjektivfortelling... Mia da. Du trenger ikke
mia83 Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Mia da. Du trenger ikke Neida.. skal ikke blande meg borti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå