Gjest Munkholm Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Hei dere vakre, vene, snille damene her inne. Trenger noen råd her jeg Har hentet varer på en fabrik nå 4 ganger. Der har jeg fått "god" kontakt med ei jente som jeg kunne tenke meg å kansje be med ut på en date. Har nå fått beskjed om at jeg ikke skal hente varer der mere. Men har jeg klart å få med meg hva hun heter nei. Er det noen måte en kan spore opp hvem som jobber på et arbeidsted litt annonymt? Kan jo selvsagt ringe fabrikken, men kunne tenke meg å jobbe litt diskre da det er en liten bedrift og jeg ikke engang vet om hun f.eks er i et forhold. Vil jo ikke gjøre henne forlegen. Kan jo tenkes at hun bare er positiv og utadvent som person. Derfor hadde det vært fint å kunne sende en tekstmelding for å kunne sjekke hvor landet ligger. Må være lov det? Bare jeg kan finne ut hva hun hetter munkholm
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Hva slags varer? Du kan kanskje kjøpe noe av fabrikken selv? Eller stikke innom og spørre om noen der har sett mobilen din som du kanskje har glemt der, mens du snuser etter litt info om hvem dama er, navnet hennes osv... Eller si at du gjerne skulle snakket med hun du snakket med sist du var der, hør proff ut så de tror du skal snakke med henne om disse varene... Du kan si "Skulle gjerne snakket med hun jeg snakka med sist.. Hun er lita, har lyst hår... Hmm.. Hva var det hun het igjen..?" Så sier de kanskje "Stine", så har du hvertfall fornavnet! Og hvis du treffer henne, så kan du si det som det er... Be henne med på en kaffekopp eller noe i den dur.
Gjest Pax Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Bedre om du tar turen innom fabrikken en gang til. Har jobbet i et sørvisyrke selv, og om noen oppsporet meg på den måten TS nevner, hadde jeg blitt sint, og sett på det som et uønsket overtramp av min private sfære.
Gjest Ringnes. Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Har jobbet i et sørvisyrke selv, og om noen oppsporet meg på den måten TS nevner, hadde jeg blitt sint, og sett på det som et uønsket overtramp av min private sfære. ← Her er jeg enig i deg, det får da være grenser for Uhøflighet.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Takker for svar. Bare for å klargjøre så det ikke blir noen misforståelse. Det er henne jeg hadde tenkt å sende tekstmelding til. Bare jeg hadde fått tak i navnet eller Mobnr hennes, ikke gransket noe mere. Tror ikke jeg hadde syntes det hadde vært noe overtramp vis noen hadde sporet opp meg via arbeidsgiver. Men det er kansje uhøfflig? Har også tenkt på og ringe arbeidsgiveren hennes og si jeg har noen kataloger over temaer som vi har pratet om som jeg skulle ha gitt henne. Men nå som jeg ikke skal dit mere om jeg kunne ha sendt dem i posten til arbeidsgiver merket hennes navn og så lagt ved mitt mobnr eller blir det også feil? Munkholm
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Den siste muligheten høres bedre ut! Men det er kanskje like greit å stikke innom fabrikken selv. Har du mulighet til det?
Gjest Marillia Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 Ta heller en tur tilbake til fabrikken, og snakk med henne. Gi henne en lapp med navn og telefonnummeret ditt og si at det hadde vært hyggelig om dere kunne tatt en kaffe/øl.
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Hei ! Ta en telefon og si at du lurer på om du glemte igjen "et eller annet" og hør om du kan få snakke med hun lyse.... "hva er det hun heter ?" også kan du evnt. bare legge på når de setter deg over. Da har du fått navnet og kan evnt. foreta noen diskret' undersøkelser på egen hånd.
Gjest Munkholm Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Takker for alle svar. Har vel egentlig skjønt at det ikke er noen snarvei utenom. Må lage en bra dekkhistorie . Manne meg opp og ta en tur ned se om jeg møter damen. Så får en se hva som skjer.
Gjest Labellamia Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Takker for alle svar. Har vel egentlig skjønt at det ikke er noen snarvei utenom. Må lage en bra dekkhistorie . Manne meg opp og ta en tur ned se om jeg møter damen. Så får en se hva som skjer. ← Hvorfor dekkhistorie? Kjør en tur ut på jobben hennes, og si at det du har lagt merke til henne og be henne ut på en middag. Da smigrer du henne samtidig som du får vite om er singel eller ikke. Og så er du ærlig og viser de gsom en mann.
Gjest Pax Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Tror ikke jeg hadde syntes det hadde vært noe overtramp vis noen hadde sporet opp meg via arbeidsgiver. Men det er kansje uhøfflig? ← Det hadde jeg syntes. Men alle tenker kanskje ikke som meg.
Gjest Marillia Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Du trenger vel egentlig ingen dekkhistorie, gjør du vel Lov oss at du skriver hva som skjer videre da, og lykke til
Gjest Revenka Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 Jeg syns også du skal gå rett på sak. Det er vel bare hyggelig å bli bedt ut på kaffe eller no. Trenger ikke by på middag første gang da, i tillfellet dere ikke finner tonen utenfor arbeidslivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå