*Bumblebee* Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 jah,overskriften sier vel det meste.noen som har erfaring med mary-kay sine produkter?ev.synspunkter?nå nylig var eg på et slikt "homeparty" de har.fikk en del interessant informasjon,men fikk følelsen av at de pushet veldig på alle produktene de hadde."denne er bare sååå bra,denne bruker britney spears,denne må du ha" osv. Er produktene virkelig så fantastiske som de påstår?Er de virkelig såå mye bedre enn vanlige "billige" ? Hadde vært gøy å høre fra noen med ev.erfaring fra disse produktene.
Solaa Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 jeg liker disse produktene godt, men hvis du føler at du ikke fikk noen bra presentasjon av de, så prøv å book et nytt kurs... det koster deg ikke noe Kontakt noen som driver med det, (finner det sikkert på nettet, jeg skal begynne med det, og er utdannet makeup artist, men begynner ikke før om en mnds tid) og book et kurs hvor du er vertinne, det kan du tjene litt på. Det som er problemet med slike direktesalgs produkter er at man trenger ikke være utdannet eller ha noe særlige kunnskaper om de før man begynner å selge, og da bruker man gjerne slike strååålende argumenter som at "Britney Spears bruker det assa!!) som sagt, jeg liker produktene godt, og har valgt å begynne å bruke dem når jeg holder kurs
Gjest schakra Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Hei. Dette er alt for dyre og dårlige produkter.
nynne Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 er veldig godt fornøyd med produktene derfra, endelig en ansiktskrem som gir min hud nok fuktighet uten å bli for fet:) men foundation, den er jeg bare sånn passe fornøyd med... bruker både rens + ansiktskrem
Merneith Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Det er vanskelig å ignorere hvor mye jeg misliker konseptet med home party. Kjøpepress fra venner er veldig ubehagelig. Etter mye "mas" så sa jeg ja til å ha et slikt party hos meg. I utgangspunktet hadde jeg tenkt å kjøpe noe for å bli ferdig med maset, men produktene var jo steindyre. Og jeg ble ikke spesielt imponert over noe. Ansiktsrensene, selv den mildeste, gjorde meg så stram i maska. Fuktighetskremen ble liggende som et lag på huden, og foundationen var altfor dekkende. Men det er jo ikke dårlige produkter. Bare ikke verdt prisen etter min mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå