Sofia Skrevet 19. februar 2003 #1 Del Skrevet 19. februar 2003 GRATULERER TIL THOMAS OG DE ANDRE TO!!!!!! Det var fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astra unplugged Skrevet 19. februar 2003 #2 Del Skrevet 19. februar 2003 Yess, yess, yess!!! Gratulerer med dagen, alle sportselskere! Sportsidiothilsen Astra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 19. februar 2003 #3 Del Skrevet 19. februar 2003 Det var moro! Veldig overraskende at Thomas gjorde det så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. februar 2003 #4 Del Skrevet 19. februar 2003 HU (savner en flagg-smiley) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sikker Skrevet 19. februar 2003 #5 Del Skrevet 19. februar 2003 :D :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 19. februar 2003 #6 Del Skrevet 19. februar 2003 :D :kysse: Det var da voldsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 19. februar 2003 #7 Del Skrevet 19. februar 2003 Kjempegøy at det endelig funka for Thomas Alsgaard igjen! :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 19. februar 2003 #8 Del Skrevet 19. februar 2003 Må virkelig si at jeg unnet Thomas seieren, slik som han har slitt denne sesongen. Ja til mere norsk gull i VM - patriostisk??? Jeg????....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donborwen Skrevet 19. februar 2003 #9 Del Skrevet 19. februar 2003 Grattis Norge! :D Två guld redan! Kul med trippeln idag också. Tycker att både Bente Skaari och Thomas Alsgaard är välfötjänta sina guld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2003 #10 Del Skrevet 19. februar 2003 Det var bare sååå spennende med tremila idag!! Det var utrolig bra jobba av de gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. februar 2003 #11 Del Skrevet 19. februar 2003 Istemmer....Slike gutter det vil gamle Norge ha!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 19. februar 2003 #12 Del Skrevet 19. februar 2003 JIPPIIIII!!!!!!!!! Er veldig imponert over gutta våre, de er så flinke atte!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 19. februar 2003 #13 Del Skrevet 19. februar 2003 Jess, dette var moro! Så utrolig deilig det må være å være Thomas Alsgård nå. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 19. februar 2003 #14 Del Skrevet 19. februar 2003 Synes 3-mila var kjempespennende!! På slutten satt jeg og hoppet i sofaen *ler* :oops: Men det var vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. februar 2003 #15 Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg er ikke sportsinteressert - men tv-n sto på og dermed fikk jeg med meg de siste kilometerene - fra før Thomas rykket første gang. Det var råspennende! Og vel fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KimErikLokker Skrevet 20. februar 2003 #16 Del Skrevet 20. februar 2003 Selv er jeg mest glad for at jeg hittil ikke har samme sveis som den nybarberte treneren - fullmåne med kjempekrans! Dessuten savner jeg Arturo Kinch - noen som husker ham?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. februar 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 20. februar 2003 Ja, han så bare for ille ut...nesten så jeg synes at det bare var dårlig gjort, og slett ikke moro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå