Gå til innhold

Hvordan skal vi gjøre det på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter en liten og har ikke plass til sprinkelseng på vårt soverom... rommet er bittelite, det er plass til vår seng og et skap liksom....

noen foreslo at vi skulle la babyen sove i senga vår, men det er jeg skeptisk til....

noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vugge som kan henges i taket.

Da kan den henge over senga deres.

Eller hvis dere har plass til vugge eller babykurv. De er jo mindre enn sprinkelseng.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Kan babyen sove i vogna gjerne?

Eller kanskje en mindre vugge får plass der inne? Ellers har jeg sett at noen har barnesenger man kan henge fra taket; høres litt skummelt ut, men kanskje praktisk hvis det er liten gulvplass.

Skrevet

Vugge som kan henges fra taket. Leandervuggen kan jo blant annet henges i en krok fra taket.

Ellers så kan du jo kanskje bruke en liten kurv eller vugge på gulvet dersom det er plass til det

Skrevet

Du har også den indiske babyvuggen, jeg vet av noen som hadde den hengende over sin egen seng.

Skrevet

takk for gode tips, skal se litt rundt, og tar gjerne i mot linker også ;)

Skrevet

Heng en babyvugge (som linket til over her) over fotenden til deres seng.

Det vet jeg flere som har små soverom som har gjort

Skrevet

Hva med å la babyen sove i et annet rom? Stue for eksempel?

Skrevet
Hva med å la babyen sove i et annet rom? Stue for eksempel?

Stua er i 2 etasje, og vi sover i 1... så det vil jeg ikke :)

Få en mindre dobbeltseng?

vi har allerede 140, alternativet er vel 120.. får tenke på det:)

takk for fine linker og forslag =)

Skrevet (endret)

Det finnes en sak, vet ikke hva det heter, skal prøve å forklare.

Det er en sak, en slags liten madrass til å ha i dobbeltsengen, med kanter. Slik at babyen kan sove i sengen deres, men likevel være avskjermet fra dere slik risikoen for å rulle over eller dytte borti babyen minsker. Tror også disse kantene lett kan legges ned når du f.eks skal amme. Men når babyen blir større krever den kanskje større plass. Jeg aner ikke hvor store disse "sakene" er. Hør i en babyutstyrsforretning, mener de har det på Reflex babyutstyr, sikkert andre steder også.

Endret av Litt Lost
Skrevet (endret)
Det finnes en sak, vet ikke hva det heter, skal prøve å forklare.

Det er en sak, en slags liten madrass til å ha i dobbeltsengen, med kanter. Slik at babyen kan sove i sengen deres, men likevel være avskjermet fra dere slik risikoen for å rulle over eller dytte borti babyen minsker. Tror også disse kantene lett kan legges ned når du f.eks skal amme. Men når babyen blir større krever den kanskje større plass. Jeg aner ikke hvor store disse "sakene" er. Hør i en babyutstyrsforretning, mener de har det på Reflex babyutstyr, sikkert andre steder også.

Ammemadrass. ;)

http://dry.no/dry_kid_amme.html

Endret av care

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...