Nasseline Skrevet 4. februar 2007 #1 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det noen her som har smakt den? Jeg er glad i den originale Bailey's, og er ellers glad i After Eight og sånne ting. Må bare forhøre meg litt før jeg kjøper den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 5. februar 2007 #2 Del Skrevet 5. februar 2007 Hmm, har jeg ikke hørt om før så her må jeg følge med :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krista83 Skrevet 5. februar 2007 #3 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg smakte den på nyttår, og jo den var god den. Smakte ikke så mye mint som jeg hadde trodd men godt. Nå drakk jeg den ved siden av kaffeen og ikke oppi, vet ikke om det hadde vært så godt oppi kaffe... Du trenger jo ikke kjøpe den største flaksa da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 5. februar 2007 Her jeg bor fåes den bare i stor flaske... Gidder ikke å kjøre 17 mil for å få tak i en mindre flaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-frøya- Skrevet 5. februar 2007 #5 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg synes den var god! Drakk den oppi kaffen, og jeg liker vanligvis ikke kaffe....eller vanlig Bailey´s..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 5. februar 2007 #6 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg synes den er god. Ikke veldig forskjellig fra den vanlige, men litt bedre. Var redd den skulle bli litt kvalmende med for mye mint smak, men jeg synes ikke den smakte så veldig mint egentlig. Bare litt, slik at den ble enda litt bedre en den vanlige Nam nam. Har fortsatt en helflaske med vanlig stående, men når den er tom så skal jeg kjøpe en med mint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 6. februar 2007 #7 Del Skrevet 6. februar 2007 Den er nydelig! Den passer kjempegodt oppi kaffen, til kaffen eller bare bar med isbiter. Bare frisk og god - slettes ikke kvalmende. Jeg er glad i orginalen, og liker mint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasseline Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 6. februar 2007 Hvor lenge holder en sånn stor flaske seg når den er åpnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. februar 2007 #9 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg syntes ikke den var spesiellt god.. elsker den vanlige, og er kjempenysgjerrig på den med karamell, men den med mint smakte overhode ikke noe likt after eight (som jeg hadde trodd) må vel kanskje gi den en sjans til, men gir den nok bort til søstern som jeg mener sa hun likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 6. februar 2007 #10 Del Skrevet 6. februar 2007 Her jeg bor fåes den bare i stor flaske... Gidder ikke å kjøre 17 mil for å få tak i en mindre flaske ← kan ikke polet bestille mindre flasker? Jeg fikk bestilt noen flasker vin gjennom polet mitt da de ikke hadde den typen til vanlig.. Har ikke smakt den baileys med mint.. men det står øverst på listen når jeg kan begynne å drikke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. februar 2007 #11 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg liker den ikke, ikke karamell-varianten heller. Men det kan jo være relevant at jeg ikke er overbegeistret for den vanlige varianten engang. Men den er likevel bedre enn de to nye, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2007 #12 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg liker både mint-varianten og den vanlige kjempegodt, og synes også den med karamell er god. Endret 6. februar 2007 av ayrabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 6. februar 2007 #13 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er ikke kjempebegeistret for den vanlige, men da jeg ikke hadde noe annet på handlelista sist jeg var i utlandet kjøpte jeg en med mint, og den er kjempegod! Men veldig lite mintsmak på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå