Jinx Skrevet 19. februar 2003 #1 Del Skrevet 19. februar 2003 huffda...Stakkars kvinne... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=15904 (må le litt alikavel, selv om jeg hadde blitt vettskremt selv.. Er fortsatt redd for julenissen jeg hehe..) Men noen ganger syns jeg de drar spøkene litt vel langt.. De er rett og slett ufine med andre mennesker.. Som f.eks den jack-ass serien på MTV, der de plasserer en bilstol med en liten baby (dukke) oppi, oppå taket på bilen, og begynner å kjøre.. Folk blir jo selvsagt hysteriske... Fikk vondt i magen, bare av å se på jeg.. Skjult kamera bør være morsomt... Ikke skremmende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 19. februar 2003 #2 Del Skrevet 19. februar 2003 jeg har aldri klart og falle for disse skjulte kamera showene som lages. og en ting er at mange av de kan gå litt vel langt, det er ikke nødvendig og skremme hjerteinfarkt på folk. for og skremme folk for at andre skal ha det morro er ikke noe jeg synes er spesielt artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå