Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Alle jeg har hatt sex med kommer sånn passe fort. Noen ganger for fort. Men den nye typen min kommer ikke før etter lenge, da mener jeg kjempe lenge! Jeg forstår ikke hvorfor, han er ganske stor og jeg er trang nok, og han kjenner godt om jeg kniper. Bør jeg suge ham lenger??, synes det er vanskelig å suge ham fordi den er stor. Det er jo bra da, at han holder ut lenge, men det blir litt i meste laget. Men det gjør ikke noe egentlig... noen tips for å hjelpe ham litt?
Gjest Gjest mann Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Du kan jo puste litt heftigere, bite han i øyret, si grisete ting til han, bruk fantasien, finn ut hva som tenner han og gjør noe i nærheten, pirr og ert han. Forbered han sånn at han blir kåt lenge før han får lov til å komme inn.
Gjest Gjest Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Det kan ha noe med at han har vent seg til å onanere på en bestemt måte. Det kan av og til føre til at annen type stimulans ikke fungerer så godt. Det kan også tenkes at han er for mye oppe i hodet og ikke er så flink til å slippe kontroll. Jeg ville googlet litt rundt det og også tittet på hjemmesiden tile sexologen benestad/pirelli. Der tror jeg det står noe om det. I sexbutikker kan du også få kjøpt en slags salve som kan smøres på og som gjør at han kommer litt fortere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå