Gå til innhold

bra nok som elsker............

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_maya_*
Skrevet

Jeg er blitt kjent med en fyr som jeg er blitt forelsket i, men en dag sa han; vil du være elskerinnen min, liksom til vi får kjærester?

Dette sa han midt i samleiet. :overrasket:

Jeg ble helt tom inni meg, det var helt fælt.:tristbla:

Fikk lyst til å bare dytte ham av meg og gå. :sur:

Istede stammet jeg bare fram et ja...

Hva betyr dette, at han aldri kan tenke seg å ha meg som kjæreste?

Vi har ikke kjent hverandre lenge, egentlig ikke lenge nok til å bli forelsket.

Uannsett, jeg ble lei meg..hva skal jeg gjøre?

Jeg vil ikke skremme ham vekk med å vise at jeg vil mer..

Han er veldig snill, og vi gjør andre ting sammen enn å ha sex... :tristbla:

Er jeg ikke god nok til å bli kjæresten han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg og en kamerat. Vi bare sluttet å ha sex og fortsatte å gjøre venneting, MYE sunnere det.

Skrevet

For en forferdelig lite sympatisk fyr..sånn sier man da ikke i en slik situasjon!!!

Selvfølgelig er du GOD NOK!!!

Skrevet

Herlighet, for et valg av tidspunkt! :overrasket: Ja, det han sier er at han ikke vil ha deg som kjæreste, men han vil gjerne pule deg til han får seg en. Som da underforstått ikke blir deg. Hvis du er redd for å bli såret, så avslutt med en gang. Tenk når han er ute på byen f eks, eller i andre situasjoner hvor det foregår sjekking, da kommer du til å sitte å være livredd for at han skal møte noen, for han er jo tydeligvis på jakt etter en kjæreste, eller ihvertfall åpen for å få seg en. Nei, ikke bli frivillig i det destruktive forholdet der. Pass på og ta ansvar for deg selv, jente!

Skrevet

Du burde faktisk ha dyttet han unna og gått, når det var det du følte mest for. Hans feil at han velger et så elendig tidspunkt å si det på, og det beste hadde vært om han hadde fått merke det.

Om du håper at han skal se på deg som en mulig kjæreste en gang: glem det. Da ville han aldri ha sagt det han sa.

Gjest Gjest_sola_*
Skrevet
Du burde faktisk ha dyttet han unna og gått[/b

Akkurat det er det lite å gjøre noe med nå, så hvorfor henge seg oppi det?

Jeg sier meg enig med den som sa at du burde avslutte nå før du risikerer å bli altfor såret. For såret høres det ut til at du allerede er, noe jeg har stor forståelse for.

Det virket ikke som om han så på deg som en fremtidig kjæreste, og du burde heller finne en som kan se på deg som kjæreste.

Lykke til :klem:

Skrevet

du fortjener noen som ikke setter grenser for hva som ka skjer. selv er jeg forelska oppover ørene i en som ikke vet hva han vil, men har sier alt kan skje. du er også god nok til å være både kjæreste og elskerinnne, men for god for han der! elendig tidspunkt å si sånt på. la han få vite d, og heller fortsett som venner da.

Gjest Gjest_maya_*
Skrevet

Jeg hadde egentlig fortrengt det han sa, fordi han oppfører seg kjæresteaktig sammen med meg, det eneste som sier i mot er det han sa.

Han kysser meg, gir klem, sitter på fanget hans, og han spanderer og sier søte ting til meg.

Han snakker også om framtidsplaner og om familien sin til meg.

Jeg forstår det ikke, er det bare høflig oppførsel som takk for sexen.. :grine:

Men som sagt har vi ikke kjent hverandre lenge..kan det ikke være han forandrer mening og blir forelsket i meg eller er det ikke håp i det hele tatt?

Den eneste grunnen tenker jeg, må være at jeg ikke er fin nok for ham.

At det er derfor jeg ikke passer som kjæreste..

Jeg har vært oppi sånt sexforhold før, det var greit, for der hadde ingen noen spesielle følelser for hverandre.

Men jeg vil ikke ha et slikt forhold igjen, jeg vil ha en kjæreste. :tristbla:

Jeg blir nesten mer deppa av å høre hva noen av dere skriver; "han ville ikke sagt det om han ville ha meg som kjæreste" osv..

Skrevet

kan du ikke bare spørre han? må jo være bedre det enn å gå og lure?

Skrevet
Den eneste grunnen tenker jeg, må være at jeg ikke er fin nok for ham.

At det er derfor jeg ikke passer som kjæreste..

Det har ingenting med det å gjøre. Ikke tenk så mye på de overfladiske tingene.

Tror han ser på deg som ei god vennine som han tilfeldigvis har sex med. Å gå derfra til kjæreste er ikke så veldig lett.

Tror jeg hadde trukket meg tilbake. Dette kommer bare til å bli verre for deg. Er fryktelig vanskelig når følelsene ikke er gjengjeldt, og det blir bare verre hvis han plutselig finner denne kjæresen. Kanskje til og med vil fortsette å være venner med deg.

Også den timinga hans... At det går an...

Nei, det finnes bedre forhold :klem:

Lykke til

Gjest Miss Guided
Skrevet
Det sies at action speaks louder than words- men akkurat når det gjelder menn og kjærlighetsforhold, tror jeg at forholdet er motsatt. Jeg ville hørt mest på hva han faktisk sa- nemlig at han ønsket deg som elskerinne frem til han får seg kjæreste.

Og det sier vel det meste. Dessverre :tristbla:

Timing is everything!

Jeg støtter Nigo-San på denne, jeg tror også du får forholde deg til det han sier for i denne saken virker det i hvert fall som han er ærlig. Det er nok av gutter som sier det jenta vil høre for å få dem i seng.

Det blir bare vondere for deg om du fortsetter å ha sex med han i håp om at han endrer seg, for du blir bare dypere forelsket. Bedre å gå over til kun vennskap for ikke å bli mer såret.

Skrevet

Han karen der høres omtrent like sympatisk ut som han som leeeenge prøvde å få meg i seng, og når jeg inviterte han på et lite hyggebesøk stoppet han midt i samleiet for å fortelle at han hadde dame (noe han meget beleilig hadde 'glemt' å si ifra om på forhånd)...

Men TS, når han midt i hyggen presterer å si rett ut at han vil ha deg som elskerinne til han får seg dame, så er det nok det han mener.

At han er ellers er snill og grei og alt det der er fordi han ser deg som venn og fordi han ønsker seg nærhet, men i dette tilfellet uten å forplikte seg.

Skrevet

Høres kjipt ut....

Tror i alle fall det er liten sjanse for at en gutt blir forelsket etterhvert fordi dere har sex.. Jenter blir ofte det, men tror generelt at gutter lettere skiller mellom sex og følelser (selvfølgelig med unntak), og kan ha samme partner over en tid uten å føle noe for vedkommende.

Og når han i tillegg sier dette rett ut er det i grunn ingen tvil.

Han har deg for å dekke sitt behov, og det at han er grei mot deg betyr nok bare at han ser på deg som en god venn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...