Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #1 Skrevet 19. februar 2003 Jeg er 8 uker på vei, og har vært på ultralyd to ganger denne helga pga blødninger. Fikk siste gangen greie på at det blør fra morkaka, og jeg er sykmeldt denne uka. Har noen av dere andre opplevd det? Aborterte i september, jeg er så redd det skal gå samme vei nå. Jeg holder ikka akkurat senga, men ligger på sofaen og ser på tv, lager meg mat, men ikke stort mer enn det.
fruenge Skrevet 19. februar 2003 #2 Skrevet 19. februar 2003 ring legen din og still han spørsmål du lurer på kjære deg. jeg har ikke opplved dette så jeg har ikke noe annet å bidra med.
Gjest Hilde K S Skrevet 19. februar 2003 #3 Skrevet 19. februar 2003 Jeg har blødd fra morkaken uten å miste, men det gir jo ikke deg noen garanti desverre. Jeg har blødd alle svangerskapene fra alle plasser det går an å blø. Vet at dersom blødningen kommer fra morkaken kan det se mer dramatisk ut fordi blodet er rødt og friskt og i større mengder enn ved andre blødninger. Bare hvile, hvile og hvile ! Når man har mistet en gang så sitter engstelsen der i allefall det første svangerskapet etterpå. LYkke, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå