Joplaya Skrevet 19. februar 2003 #1 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg bare lurer på om mannfolkene her har noen morsomme/pinlige opplevelser rundt runking? Fikk vite i samboer i går at han har brukt sofaen til slikt :o Og en melon :o :o Det mest vanlige var tennis-sokk (helst ny og uvasket) hvis han ikke bare brukte hånden sin. Noen som tør fortelle sine triks for å "komme til himmelen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 19. februar 2003 #2 Del Skrevet 19. februar 2003 hmmm. jeg lurer på om gubben har brukt noen sånne triks, har aldri hørt om lignende jeg da. da blir kanskje disse dokkene på kondomeriet bare småterier i forhold, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 19. februar 2003 #3 Del Skrevet 19. februar 2003 Sofaen???? Jeg syns egentlig dette spørsmålet om ulike onanimetoder burde vært stilt til kvinner, for den mannlige onani har faen ikke mange varianter. Kvinner derimot, har et utall ulike onanimetoder. Menn har ikke en brøkdel av de ulike variantene kvinner benytter. Leketøy, skjedeonani, klitorisonani, puter/dyner/bamser mellom bena. Jeg tror at kvinner i mye større grad liker å "gni seg mot noe", enn menn. Dette KAN ha noe sammenheng med at kvinnelig onani historisk sett er befengt med mye tabuer, og at jenter derfor i større utstrekning "lærer seg" metoder på egenhånd, uten inspirasjon fra venninner. Gutter derimot, har alltid lært mye av "de store gutta", slik at det på en måte settes en "standard" i mye sterkere grad enn hos jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 19. februar 2003 #4 Del Skrevet 19. februar 2003 En kompis av meg brukte tidligere en thermos......... fylt med kokt makaroni................ For alt jeg vet, så gjør han det kanskje ennå. Ellers så har jeg hørt om gutter som bruker gummihansker (oppvakshansker). Det skal vistnok gi en nokså eh..... annderledes følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 19. februar 2003 #5 Del Skrevet 19. februar 2003 ...MELON... ....tviler på at mannen har brukt noe annet enn hånda...men skal jammen spør når han kommer hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 19. februar 2003 #6 Del Skrevet 19. februar 2003 Har nok bare brukt hånden, med eller uten smurning (fuktighetskrem/vasselin eller såpe i dusjen). Men leste en gang i Lek tror jeg det var, et tips om at lunken fiskepudding skulle være effektivt....... en sånn rund pølse med fiskpudding oppsriften var vist som følger: - 1 stk fiskepudding - 1 kjele varmt vann - stikk hull i den ene enden og fjern nødvendige cm av puddingen - serveres i hånden Voila, serveres til den glade onanist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #7 Del Skrevet 19. februar 2003 Det var vel noe med en varm eplepai også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 19. februar 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 19. februar 2003 Måtte spørre samboer da han kom hjem i dag om hvilken melon han den gang hadde brukt... Det var visst bare tull, han hadde sagt det for å se om jeg kom med noen innrømmelse a la agurk eller banan Men å bruke mellomrommet mellom to sofaputer stemmer enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 19. februar 2003 #9 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har brukt en sokk noen ganger, men det er bare for å lette rengjøringsarbeidet litt. Det nedsetter jo følelsen noe voldsomt, er selvfølgelig best med hånden. Når det gjelder andre metoder, fiskepudding, termos o.l., kan jeg ikke skjønne annet enn at det må være for moro skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rutinert Skrevet 20. februar 2003 #10 Del Skrevet 20. februar 2003 Har prøvd følgende: Sokk med risengrynsgrøt, ikke ta mye kanel, men gjerne litt ekstra smør. Boks med levende meitemark. (Anbefales ikke hvis du akkurat har sett filmen "Mark, de lever." En hermetikkboks med ananasringer, gjerne Eldorado. Håper det var til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. februar 2003 #11 Del Skrevet 20. februar 2003 Har prøvd følgende: Sokk med risengrynsgrøt, ikke ta mye kanel, men gjerne litt ekstra smør. Boks med levende meitemark. (Anbefales ikke hvis du akkurat har sett filmen "Mark, de lever." En hermetikkboks med ananasringer, gjerne Eldorado. Håper det var til hjelp. Eller dere kan gjøre som en kamerat av meg i Botngård; Putt ett skrujern i ræva og kjør det ut/inn mens dere smører pikken inn med glidekrem og spill pikk ad helvete til.... Det var visst bare helt vildt heftig og godt. Kan noen av de analfixerte komme med en teori hva skrujernet egentlig skulle være godt for??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå