havsulen Skrevet 19. februar 2003 #1 Skrevet 19. februar 2003 Vi skal gifte oss 23. august. Har lyst til å legge arbeid i selve vielsen. Vil gjerne involvere venner og familie til å lese tekst, synge etc. Jeg blir kjempeglad for forslag til solistinnslag under vielsen. Jeg har tilgang på (blant gjestene): - fire sopraner - en bassist - en fiolinist Har lyst til at de skal synge under utmarsjen i hvert fall! Men ei venninne av meg kan gjerne synge en sang alene. Så jeg blir glad for idéer av alle slag!
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #2 Skrevet 21. februar 2003 De jeg kommer på i farten, som jeg har hørt i bryllup før er: - Så skimrande var aldri havet - Ave Maria - From this moment (Shania Twain) Du vil kanskje ha noe mer originalt? Lykke til!
Gjest Tex Skrevet 21. februar 2003 #3 Skrevet 21. februar 2003 The water is wide (Rita Eriksen) NYDELIG!!!
Nikki Skrevet 21. februar 2003 #4 Skrevet 21. februar 2003 Vi skal bruke Amazing Grace og The rose. Synes disse er så fine, selv om de er brukt veldig mye i slike anledninger.
Pip Skrevet 21. februar 2003 #5 Skrevet 21. februar 2003 Jeg kommer smettende igjen med 'Bryllaupssong' - den er nydelig! Den skal vi ha i kirka, en venninne med en nydelig stemme skal synge den... Den er ikke så 'klissete' - det ville ikke vi ha, og ikke så veldig vanlig... PS: Jeg har teksten, både engelsk og norsk, så hvis noen vil ha den, send meg en PM... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå