Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Her kan dere teste hvordan dere vil dø. http://www.myyearbook.com/zenhex/tests/edeath/index.html jeg skal vist dø på denne måten Getting crushed by a giant duck ja det skal bli gøy Endret 4. februar 2007 av Cedric Rueben
Gjest Pax Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 When your death comes, you will be Mauled by a mob of midgets!
Cuba Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 When your death comes, you will be Struck by a Meteor! What less likely then being struck by lightning? That's right, a meteor strike! Just your luck! Tøft
Gjest Tanita Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 When your death comes, you will be Flattened by a falling piano! Try to look up when you are walking down the street? What's worse, someone lost their piano!
Gjest Maxagaze Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 When your death comes, you will Sneeze your brains out! This is one high powered aneurism. You shouldn't hold back on those sneezes! *Ahh.. hvor det klør i nesa akkurat nå.. *
Gjest Mioscha Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Jeg driter i å ta testen. Jeg vil dø i synden.
Gjest Hilde79 Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 When your death comes, you will be Decapitated by cannibalistic head-hunters! Kuli
mee mee Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Struck by a train at a railroad crossing! Remember to obey the crossing gates! Your impatience will be your end! må passe meg gitt.. Endret 5. februar 2007 av mee mee
Gjest Bobcat Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Cause of Death Test - Exotic Deaths Results: When your death comes, you will be Slaughtered attempting beastiality with a Kodiac What a grizzly end. Imagine the how the coroner will explain these findings. I'm sure your family will keep this hush hush! Tror rett og slett jeg bør droppe turen til Alaska.. Men noen dager ute i villmarka kan da umulig gjøre en så desperat.. Endret 5. februar 2007 av Bobcat
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Jeg driter i å ta testen. Jeg vil dø i synden. ← Så hvorfor svarer du på tråden Endret 5. februar 2007 av Cedric Rueben
Lurvina Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 When your death comes, you will be Struck by a Meteor! What less likely then being struck by lightning? That's right, a meteor strike! Just your luck! Jaudå
Gjest Tweek Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 When your death comes, you will be Mauled by a mob of midgets!
Hobgoblin Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 When your death comes, you will be Struck by a Meteor! What less likely then being struck by lightning? That's right, a meteor strike! Just your luck! ← Jeg og! Skremmende - dette er kanskje den mest sannsynlige dødsvarianten av alternativene... *Hobgoblin kikker skeptisk opp mot himmelen, og holder seg innedørs neste gang Leonidene kommer*
Gjest Maxagaze Skrevet 5. februar 2007 #14 Skrevet 5. februar 2007 *Hobgoblin kikker skeptisk opp mot himmelen, og holder seg innedørs neste gang Leonidene kommer* ← Den siden er bare tull, altså..
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #15 Skrevet 5. februar 2007 Den siden er bare tull, altså.. ← Nei den er helt sann. Akkurat som dødtstestene på innternett gir nøyaktig årsak og dato.
Hobgoblin Skrevet 5. februar 2007 #16 Skrevet 5. februar 2007 Den siden er bare tull, altså.. ← Sier du det?
loffen Skrevet 5. februar 2007 #17 Skrevet 5. februar 2007 'Being struck down by a meteorite.' Gosh that's really something.
Gjest Maksprell Skrevet 5. februar 2007 #19 Skrevet 5. februar 2007 When your death comes, you will be Slaughtered attempting beastiality with a Kodiac!
Lillie Skrevet 5. februar 2007 #20 Skrevet 5. februar 2007 When your death comes, you will be Struck by a Meteor! What less likely then being struck by lightning? That's right, a meteor strike! Just your luck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå