Gå til innhold

Papir til innvitasjonene

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er på jakt etter noen fine ark som vi kan printe ut innvitasjonene på, de må ikke være for sterke i fargene, helst med lyst bakgrunnsbilde (vannmerke) eller helt nøytralt.

Men syns det har vært vanskelig å finne på nette.

Noen som vet hva Bazzill egentlig er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har masse i små scrappe butikker eller typs Panduro som Snippa sier. Jeg printet ut innholdet i mine på tynt, litt gjennomsiktig papir....

Bazzil er såvidt jeg har skjønt en produsent av scrappeting som papir.

(Det liggre biled av mine invitasjoner i en tråd som het noe m clipart...om du vil se på det jeg brukte.)

Skrevet

Om du bor i nærheten av Oslo bør du ta deg en tur i papiravdelingen til Norway Designs. Utrolig masse fint papir! Også står det på hvert papir om det egner seg i printer eller ikke.

Lykke til!

Skrevet

takk takk.

De var nydelige dine emma. ikke så flink til å lage for hånd jeg, så tenkte skrive de ut på data og segle de igjen med rød voks med hjerte i :):)

Skrevet

Jeg bestilte fra papirgleder.no. Det papiret har jeg brukt som "istikk" i vanlige innbydelser. Jeg har skrevet på halve arket slik at all tekst kommer på en side...Er utrolig dårlig å forklare..

Skrevet

Bazzil er neppe det du ser etter. Det er en prodsent ja, men de lager i hovedsak "papir" til scrapping (og så lager de fargetilpasset tilbehør) men det papiret er kartong. Ensfarget, strukurert kartong. Ikke det du ser etter utfra det du beskirver. Og denne kartongen er "Bazzil".

Det du ser etter er nok mer papir enn kartong, og slik du beskriver det er det gjerne ikke helt typsik scrappepapir du ser etter heller, så de typiskescrappe-nettbutikkene er vel ikke de som har helt det du ser etter. Panduor har som mange har sagt mye fint i denne reting. Dog, sånne enkle, pene "pringerpapir" har jeg da også sett på bokhandlere i årevis, så de har sikkert noe slikt der også, på de med en bra papiravdeling da.

Lykke til i jakten.

Skrevet

Jeg har vært og kikket litt etter sånt denne uka. Det som er greit med Panduro sitt papir, er at det står på pakka om de er egnet til printere eller ikke.

Skrevet
Jeg har vært og kikket litt etter sånt denne uka. Det som er greit med Panduro sitt papir, er at det står på pakka om de er egnet til printere eller ikke.

Da jeg bestilte fra papirgleder spurte jeg etter papir som kan brukes til printere. Jeg fikk veldig god hjelp av dama der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...