kitekatt Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Kanskje jeg bruker det feil? Tar litt på kosten og påfører rundt i ansiktet, men jeg synes jeg blir litt grå av den???? Hvordan bruker dere disse? Ellers virker den grei, konsistens, lukt osv. Har bare ikke skjønt helt hvordan jeg skal bruke den tror jeg....i hele ansiktet eller bare enkelte steder? Synes ikke den er glitrende i det hele tatt, tvert imot. Det står på siden deres at det brukes som et fineshing powder, og da bør det jo menes i hele ansiktet....hmmmm... Endret 4. februar 2007 av kitekatt
Philippa Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg påfører det med kost som et hvilket som helst annet pudder; der jeg vil ha det. Høres rart ut at du blir grå? Jeg bruker det på kvelden hvis jeg vil ønsker shimmereffekt, og det får jeg av Meteorites. Edit: Jeg bruker ikke Meteoriteskosten, den er elendig... Endret 4. februar 2007 av Philippa
Lola83 Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg synes ingen av de er bra..men boksen er fin og den lukter nostalgisk godt Kast kulene og ha løspudder oppi Endret 4. februar 2007 av Lola83
Gjest Tanita Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Det er jo masse skimmer i den, så det er rart du ikke ser noe skimmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå