Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mammaen min har snart bursdag.. alltid like vanskelig å finne på noe fint å gi, men jeg vet hun liker fine hårspenner og sånt dilldall.. Noen som vet om noe fint jeg kan få kjøpt? har sett i mange butikker, men finner ingenting som jeg synes er fint. Vil gjerne at det skal være noe litt spesielt og noe som ikke alle har... Glitter blir liksom litt billig... gjerne nettbutikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

asos.com har mye rart...De har sikkert noen spesielle hårpyntgreier også. Jeg tenkte jeg skulle titte der selv også, trenger noen flere hårspenner.

Skrevet

Har du vært innom Accessorize?

Hvis du er i nærheten av Oslo, er det et par butikker i Bogstadveien og Hegdehaugsveien som har en del forskjellig. Begge er på høyre side når du har Slottet i ryggen. Det er et par helt nederst mot Parkveien, og et par ved Valkyries plass (?).

Skrevet

har de ikke en Accessorize på Oslo city også? mener å ha sett det tidligere.. så hvis du er på gjennomreise med tog eller noe kan det jo være verdt en tur også :)

Skrevet

jo oslo city og akerbrygge.

Har alltid savnet flott hårpynt i Norge. Og når jeg reiser, så utsetter, og utsetter og utsetter jeg å kjøpe det, - til jeg skal hjem igjenn og da kan jeg ikke finne noe...

Gikk innom H&M forje uke å skulle se på noe spenner med bling på, og i det jeg skulle til å ta en nærmere titt, ja så falt hele pyntene av!

Indiska har oxo noe fin hårpynt, ligger oxo i oslo.

Skrevet

Accessorize og Indiska har jeg ikke tenkt på nei.. Takk for tips! :) da skal jeg ut å se i morgen..

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Kan Arts and Crafts ha noe slikt kanskje..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...