monja Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Hva er din sterkeste side som forelder? Jeg mener selv at jeg er flink i oppdragelsen med smurfen min. Han har blitt en flott fyr, som er trygg og glad og faktisk hører etter (stort sett). Jeg er og bevisst på usunn mat, det blir masse frukt/grønnsaker og lite sukker. Jeg roser han så fort han fortjener det og gir han masse oppmerksomhet. Jeg er utrolig dårlig på å skryte av meg selv da
Gjest Gjesta Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 jeg er konsekvent, sier nei når jeg mener det og mener nei når jeg sier det.
fil Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Om jeg er flink nok jente vet jeg ikke, men jeg prøver å fremheve ungenes sterke sider, jeg er god til å hjelpe dem når de har lyst til å gi opp. Jeg er flink til å innse at unger ikke er like og at ikke all oppførsel bare skyldes oppdragelse jeg prøver å lære dem å være glade i seg selv og andre. Jeg tror jeg er flink til å lære dem høflighet og takknemmelighet. Og jeg er veldig flink til å kose og klemme på dem.
Gjest StoreSky Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er rettferdig! Og konsekvent i mine handlinger, samtidig som det er rom for utskeielser. Ganske flink til å snakke MED henne, altså ikke bare TIL henne. Hun er trygg og selvstendig, oppfører seg bra mot folk og dyr, samtidig som hun ikke er helt selvutslettende, men har humor og kan finne på små pøbelstreker... OJ! Jeg er visst ikke så ille jeg!
ATV Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 setter klare grenser som er konstante. holder det jeg lover. hører om noen kritiserer mit barn/ min oppdragelse og analyserer eventuelt retter meg etter det. jeg er der når hun trenger meg.. tiden vil vise om det er nokk
thei Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 jeg er flink til å kose med de, å veldig flink til å snakke med barna hele tiden, vi deler glede,humor å sorger. flink til å kose meg i deres samvær. kan være flink til å være konsekvent.
:-) anna Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg er flink til å se ungene mine som mennesker og få de til å føle seg elsket.
Gjest *Tara* Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg er omsorgsfull, snill og rettferdig - også er jeg istand til å skille det uvesentlige fra det vesentlige. Men jeg er redd listen over de dårlige egenskapene mine blir lengre enn denne .. Endret 4. februar 2007 av *Tara*
nallemaja Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er flink å si at jeg er glad i dem og elsker dem jeg er veldig flink til å gi kos og klem jeg er flink til å gå med dem til og fra barnehagen istedet for å kjøre Jeg er flink til å være aktiv med dem ute, og samtidig er jeg flink til å få de til å leke uten å være avhengig av voksne Jeg er flink til å lære dem å være glade i og fornøyde med seg selv Jeg lyver ikke til dem jeg er flink til å skryte og muntre opp Jeg er flink å lære dem hva som er sunn mat, og å lære dem å like sunn mat.
Brunhilde Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Jeg spurte 16-åringen, men fikk til svar at det var et vanskelig spørsmål. Jeg tror jeg er flink til å ta 16-åringen (og vennene) på alvor. Jeg stiller alltid opp når jeg blir spurt. Jeg viser at jeg stoler på og forteller at jeg er glad i ungen min, hver eneste dag. 16-åringen svarte til slutt "fordi du er den du er" - og det stemmer nok det, på godt og vondt.
Gjest vsn Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Klarer å se det humoristiske i de fleste situasjoner.
Gjest miiip Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 Mine sterkeste sider som forelder tror jeg er: * jeg har mye empati, og gir ros/støtte * glad i å leke (leker allerede mye med sønnen og kommer til å gjøre det enda mer når han blir større) * kan si unnskyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå