Gjest Catwoman Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Måtte lage en poll på dette. Nesten alle jeg vet om, både folk jeg kjenner og folk her inne hater akryl. Derfor skjønner jeg ikke at butikkene i det hele tatt har noe salg på disse klærne - siden så mange styrer unna. Jeg styrer unna. Men jeg har et par plagg som jeg alltid har utenpå en annen genser, som er av akrylblanding - akryl og bomull. Og da går det greit. Men gensere i ren akryl rett mot huden. :hår: - håret blir faktisk sånn og, når jeg trer den over hodet.
Frøken¤Fryd Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Jeg kjøper ikke akryl når det kan unngås og det kan det
Gjest Frk Åberg Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Jeg sjekker alltid akrylnivået når jeg skal kjøpe meg klær. Klær med mye akryl blir fortere stygge, og jeg prøver å tenke langsiktig når jeg kjøper klær. Men antar at det er billig, og at det er derfor det er mye akryl selv om mange ikke liker det. Det er også mange som ikke tenker over sånt.
Leo Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Akryl er helt klart djevelens verk! Jeg styrer bevisst unna og har så vidt jeg vet ingenting som er laget av dette materialet.
Betsy Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Venninnene mine mener jeg nå har blitt forferdelig gammel siden jeg sjekker hvilke stoffer klærne inneholder! Akryl finner man ikke i klesskapet til denne jenta. Det ER djevelens verk - det er jeg hellig overbevist om!
Pimbila Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Unngår å kjøpe akryl-varer. Forferdelige greier.
brumma* Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Jeg liker i utgangspunktet ikke akryl, men har noen klær i akrylblandinger (akryl/bomull, akryl/ull) og de synes jeg er gode. Klær i bare akryl svetter jeg bare ved tanken på- de er så klamme! Etter flere bomkjøp har jeg blitt flenkere til å sjekke hva klærne er laget av.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Akryl stinker - bokstavelig talt.
Gjest Rosin Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Helt forferdelig. Etter at det gikk opp for meg at det var akryl som var fellesnevneren for alle de klærne jeg syns var ekle å ha på og som fort ble stygge, har jeg ikkje kjøpt dette mer. Det som er så synd er at klærne er myke når de er uvasket og henger på butikken. Jeg skjønner godt at noen kan bli fristet til å kjøpe. Men etter et par vask er de bare ekle og nuppete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå