Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

Måtte lage en poll på dette. Nesten alle jeg vet om, både folk jeg kjenner og folk her inne hater akryl. Derfor skjønner jeg ikke at butikkene i det hele tatt har noe salg på disse klærne - siden så mange styrer unna.

Jeg styrer unna.

Men jeg har et par plagg som jeg alltid har utenpå en annen genser, som er av akrylblanding - akryl og bomull. Og da går det greit.

Men gensere i ren akryl rett mot huden. :hår: - håret blir faktisk sånn og, når jeg trer den over hodet. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper ikke akryl når det kan unngås og det kan det :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg sjekker alltid akrylnivået når jeg skal kjøpe meg klær. Klær med mye akryl blir fortere stygge, og jeg prøver å tenke langsiktig når jeg kjøper klær.

Men antar at det er billig, og at det er derfor det er mye akryl selv om mange ikke liker det. Det er også mange som ikke tenker over sånt.

Skrevet

Akryl er vemmelig å ha på seg!

Skrevet

Akryl er helt klart djevelens verk! :ler: Jeg styrer bevisst unna og har så vidt jeg vet ingenting som er laget av dette materialet.

Skrevet

Venninnene mine mener jeg nå har blitt forferdelig gammel siden jeg sjekker hvilke stoffer klærne inneholder!

:ler:

Akryl finner man ikke i klesskapet til denne jenta. Det ER djevelens verk - det er jeg hellig overbevist om!

Skrevet

Unngår å kjøpe akryl-varer. Forferdelige greier.

Skrevet

Jeg liker i utgangspunktet ikke akryl, men har noen klær i akrylblandinger (akryl/bomull, akryl/ull) og de synes jeg er gode. Klær i bare akryl svetter jeg bare ved tanken på- de er så klamme! Etter flere bomkjøp har jeg blitt flenkere til å sjekke hva klærne er laget av.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Akryl stinker - bokstavelig talt.

Skrevet

Helt forferdelig. Etter at det gikk opp for meg at det var akryl som var fellesnevneren for alle de klærne jeg syns var ekle å ha på og som fort ble stygge, har jeg ikkje kjøpt dette mer.

Det som er så synd er at klærne er myke når de er uvasket og henger på butikken. Jeg skjønner godt at noen kan bli fristet til å kjøpe. Men etter et par vask er de bare ekle og nuppete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...