Gjest Frysepulver Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Noen som har denne? Synspunkter? Tenker å male den i en stue...
Hu i Svingen Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Hva er galt med gode gammeldagse fargekoder? Hvis du har koden skjønner jeg kanskje hva du snakker om.
Gjest Frysepulver Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Har en sånn liten lapp fra butikken jeg... Når jeg går inn på Jotuns hjemmesider kan jeg blant annet velge mellom ørten ting jeg liker å GJØRE for å finne "min farge"... Lurer på om noen bruker den testen som et seriøst verktøy for å finne en farge? :klø: Søker jeg får jeg "agent done" opp...
Gjest Dingo Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Står det på Jotun på lappen? Finner den ikke på fargesøk på Jotun sine hjemmesider.
Gjest Frysepulver Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Det stod Jotun på mange av de Kan dobbeltsjekke, for gikk bare ut i fra at det var Jotun...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Vi har akkurat malt soverommet i denne fargen. Liker den godt i og med at den er lys og ikke for beige. Litt mer grålig enn beige.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Det er forresten en Butinoxfarge.
Gjest Frysepulver Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Det er forresten en Butinoxfarge. ← Sjekket i går, men har ikke vært på siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå