Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er de dårligste filmene du har sett? Gjerne filmer som "alle" andre likte også.

Mine:

* Date movie: så dårlig at det ikke finnes ord for å forklare

* The Mexican: Selv ikke Brad Pitt reddet denne kjeeedelige filmen

* Lost in Translation: selv om jeg har prøvd to ganger, så ser jeg ikke hvorfor alle liker denne filmen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Broken Bunny. Er utentvil den største dritt filmen som er laget.

Alexander var også kjedelig

En film som jeg ikke husker navnet på hvar noen folk i skogen gør kjedelig

Endret av Cedric Rueben
Skrevet

Blair Witch og The cube ligger høyt oppe på tragisk-lista sammen med en haug andre jeg ikke kommer på i farten.

Skrevet

Sanger fra annen etasje - jeg er overrasket over at jeg ikke bokstavelig talt kjedet meg i hjel.

Skrevet

- Lost in translation

- The virgin suicides

- 90% av alle TvNorge-filmer jeg av en eller annen grunn har brukt tid på i mitt liv.... Nei, minst 95 %

- Woody Allen-filmer

Skrevet

Helt enig med Lost in Translation, et langt gjesp rett og slett. Ellers husker jeg enda (10 år senere) hvor inderlig kjedelig det var å se Last Man Standing. Vi var 7-8 venner samlet (og det var selvsagt guttene som hadde valgt film) og jeg var visst den eneste som ikke likte filmen. Ringenes Herre-filmene (som jeg kun så for å glede min samboer) er også etter min mening betydelig oppskrytt.

Skrevet

Det er nok Pearl Harbor.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

den engelske pasienten, utrolig lang og kjedelig

Gjest Gjest 1
Skrevet
Runaway Bride. For noe forbanna møl!

Nei, den er fin og romantisk og akkurat slike menn som Richard Gere-rollen vil vi vel ha?

:)

Skrevet
Broken Bunny.  Er utentvil den største dritt filmen som er laget.

Alexander var også kjedelig

En film som jeg ikke husker navnet på hvar noen folk i skogen gør kjedelig

Alexander! Ja. Den var lang den.. Og hvor ble det av den lovede homofile sexscenen egentlig.

Skrevet (endret)
Det er nok Pearl Harbor.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg er bare SÅÅÅ enig! Holdt på å spy på personen framfor meg i kinosalen særlig da det Amerikanske flagget svaiet i slow motion under vann... Møkkafilm!! :frustrert:

A history of violence, Anaconda, Troja, The Village og mange såkalte "jente-filmer" får meg også til å se rødt.

I tillegg hater jeg genrellt filmer der handlingen er overfladisk og forutsigbar, og/eller karakterene likeså.

Endret av Spire
Skrevet

Jeg tror RAN av Kurosava må være bortimot noe av det mest kjedelige jeg har sett. Tatt av Vinden kommer ikke så langt etter.

Skrevet

Filmer jeg unngår er alt innen science fiction-genren - videre på listen er James Bond, Ringenes Herre og Harry Potter.

Skrevet
Jeg tror RAN av Kurosava må være bortimot noe av det mest kjedelige jeg har sett.

Tuller du? Det er en av de mest fantastiske filmene jeg vet om! Den er riktignok lang og på japansk, men den er definitivt ikke kjedelig...

(Lurer også på hva som gjør A history of Violence så dårlig?)

Hm. Dis er en av de aller dårligste filmene jeg har sett, om man skal regne den som en film, i såfall har jeg også sett en rekke nesten tilsvarende forglemmelige amatør- og studentfilmer...

Alene mot alt er en spekulativ drittfilm. Ellers hater jeg romantiske komedier som Notting Hill, Runaway Bride (er det en komedie...?) o.l som jeg av og til har forvillet meg inn på. Ja, og alt med Mel Gibson - har ikke giddet å se mer etter pill råtne Braveheart. Makan til ego...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...