Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sjekket Vita. De har andre Worthington-produkter i hvert fall

Skrevet

Sjekk forhandler-listen bakerst i bladet eller ring redaksjonen :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt shampo og balsam for tørt og farget hår i denne serien. Produktene luktet helt nyydelig! :)

Jeg kjøpte ikke i Norge, så vet ikke hvor produktene selges.

Skrevet
Cubus har fått inn den serien.

Tusen takk :) Da skal jeg sjekke de ut på mandag!

Skrevet

jepp. så de både på cubus og vita idag faktisk.

Skrevet

For de som skal til Storbritannia, eller har venner som snart skal dit: Disse produktene selges på Boots, og koster ca. 1/3 av hva de gjør her.

For øvrig kjøpte jeg Charles Worthington-produkter på Cubus og Parfymelle før, men det ser ut til at de har sluttet å selge dem. Har dere tips til konkrete butikker hvor man kan få tak i dem?

Skrevet
Jeg har akkurat kjøpt shampo og balsam for tørt og farget hår i denne serien. Produktene luktet helt nyydelig! :)

Jeg kjøpte ikke i Norge, så vet ikke hvor produktene selges.

Hva lukter de?

Gjest Deception
Skrevet
Hva lukter de?

De lukter mildt og diskret, og en eller annen ting ved duften minner meg om Chanels Coco Mademoiselle. :) Vi får se i morgen på hvordan effekten er.

Skrevet
De lukter mildt og diskret, og en eller annen ting ved duften minner meg om Chanels Coco Mademoiselle. :) Vi får se i morgen på hvordan effekten er.

Så bra.

Skrevet
For de som skal til Storbritannia, eller har venner som snart skal dit: Disse produktene selges på Boots, og koster ca. 1/3 av hva de gjør her.

For øvrig kjøpte jeg Charles Worthington-produkter på Cubus og Parfymelle før, men det ser ut til at de har sluttet å selge dem. Har dere tips til konkrete butikker hvor man kan få tak i dem?

Skal til Dublin i vinterferien. Kanskje de har de der? :) kan jo sjekkes ut da.. Eller så koster de vel 119 pr stk her, var det det?

Blir spennende å se om de er bra da, for flaskene er så søte at de er til å spise opp! Hehe..

Skrevet

Jeg kjøpte på Vita for ca hundrelappen per stykk. Håret blir veldig bra! Ekstremt blankt og mykt......

Skrevet

Enig i at lukten minner om Coco Mademoiselle ja :) Måtte kjøpe den lilla, fordi den var finere :ler: Så satser jeg på at den er god. Veldig praktisk med pumpeflaske i hvert fall.

Skrevet

Blir virkelig håret som drømmehår da?

Gjest Deception
Skrevet
Blir virkelig håret som drømmehår da?

Jeg har den serien som heter Luscious Locks, og synes vel håret blir helt normalt. :ler: Men drømmehår er vel et heller vagt konsept.

Gjest Borghild
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte den lilla serien idag, shampo som gir volum og balsam for tørt og farget hår. Måtte bare selvom jeg nettopp har kjøpt redken color extend, de var jo så nydelige! Tar seg godt ut i dusjen også. Har prøvd de og de lukter deilig og håret ble mykt og fint. :)

Endret av Borghild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...