Rexina Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 Hvor selges Charles Worthington Dream Hair (som du ser blandt disse produktene)? De var jo bare så nydelige da Noen som vet om de er bra?
venus* Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Jeg ville sjekket Vita. De har andre Worthington-produkter i hvert fall
Lola83 Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Sjekk forhandler-listen bakerst i bladet eller ring redaksjonen
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2007 #5 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har akkurat kjøpt shampo og balsam for tørt og farget hår i denne serien. Produktene luktet helt nyydelig! Jeg kjøpte ikke i Norge, så vet ikke hvor produktene selges.
Rexina Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2007 Cubus har fått inn den serien. ← Tusen takk Da skal jeg sjekke de ut på mandag!
Debra Skrevet 10. februar 2007 #8 Skrevet 10. februar 2007 jepp. så de både på cubus og vita idag faktisk.
Gjest bada Skrevet 10. februar 2007 #10 Skrevet 10. februar 2007 For de som skal til Storbritannia, eller har venner som snart skal dit: Disse produktene selges på Boots, og koster ca. 1/3 av hva de gjør her. For øvrig kjøpte jeg Charles Worthington-produkter på Cubus og Parfymelle før, men det ser ut til at de har sluttet å selge dem. Har dere tips til konkrete butikker hvor man kan få tak i dem?
Lola83 Skrevet 10. februar 2007 #11 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har akkurat kjøpt shampo og balsam for tørt og farget hår i denne serien. Produktene luktet helt nyydelig! Jeg kjøpte ikke i Norge, så vet ikke hvor produktene selges. ← Hva lukter de?
Gjest Deception Skrevet 10. februar 2007 #12 Skrevet 10. februar 2007 Hva lukter de? ← De lukter mildt og diskret, og en eller annen ting ved duften minner meg om Chanels Coco Mademoiselle. Vi får se i morgen på hvordan effekten er.
Lola83 Skrevet 10. februar 2007 #13 Skrevet 10. februar 2007 De lukter mildt og diskret, og en eller annen ting ved duften minner meg om Chanels Coco Mademoiselle. Vi får se i morgen på hvordan effekten er. ← Så bra.
Rexina Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. februar 2007 For de som skal til Storbritannia, eller har venner som snart skal dit: Disse produktene selges på Boots, og koster ca. 1/3 av hva de gjør her. For øvrig kjøpte jeg Charles Worthington-produkter på Cubus og Parfymelle før, men det ser ut til at de har sluttet å selge dem. Har dere tips til konkrete butikker hvor man kan få tak i dem? ← Skal til Dublin i vinterferien. Kanskje de har de der? kan jo sjekkes ut da.. Eller så koster de vel 119 pr stk her, var det det? Blir spennende å se om de er bra da, for flaskene er så søte at de er til å spise opp! Hehe..
katla Skrevet 11. februar 2007 #16 Skrevet 11. februar 2007 Jeg kjøpte på Vita for ca hundrelappen per stykk. Håret blir veldig bra! Ekstremt blankt og mykt......
Merneith Skrevet 14. februar 2007 #17 Skrevet 14. februar 2007 De lukter mildt og diskret, og en eller annen ting ved duften minner meg om Chanels Coco Mademoiselle. Vi får se i morgen på hvordan effekten er. ← Enig i at lukten minner om Coco Mademoiselle ja Måtte kjøpe den lilla, fordi den var finere Så satser jeg på at den er god. Veldig praktisk med pumpeflaske i hvert fall.
Rexina Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 14. februar 2007 Blir virkelig håret som drømmehår da?
Gjest Deception Skrevet 14. februar 2007 #19 Skrevet 14. februar 2007 Blir virkelig håret som drømmehår da? ← Jeg har den serien som heter Luscious Locks, og synes vel håret blir helt normalt. Men drømmehår er vel et heller vagt konsept.
Gjest Borghild Skrevet 14. februar 2007 #20 Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg kjøpte den lilla serien idag, shampo som gir volum og balsam for tørt og farget hår. Måtte bare selvom jeg nettopp har kjøpt redken color extend, de var jo så nydelige! Tar seg godt ut i dusjen også. Har prøvd de og de lukter deilig og håret ble mykt og fint. Endret 14. februar 2007 av Borghild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå