Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #1 Skrevet 4. februar 2007 på denne linken kan dere lage deres egen gravstein, Så det er bare og skrive et eller annet navn og årstall. Det er kanskje bare jeg som synes det er gøy med sånt http://www.spookytimes.com/gravestone/index.php
Hu i Svingen Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Æsj, det kan jeg ikke, for jeg skal nemlig ha en gravstein med utenpåliggende metallbokstaver, helst i fonten Gill. De derre greiene på linken din blir helt, helt feil.
Hobgoblin Skrevet 5. februar 2007 #3 Skrevet 5. februar 2007 Hm, jeg vil heller ha en flat stein hvor navnet mitt er gravert inn etter min egen håndskrift. Men har veldig langt navn, så det bli en lang stein...
Gjest Tweek Skrevet 5. februar 2007 #4 Skrevet 5. februar 2007 Hva er det med disse døden og gravstein trådene dine?
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Hva er det med disse døden og gravstein trådene dine? ← jeg finner slike ting morsomme. Jeg har en veldig mørk humor
Gjest torild Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Så du synes dette er morsomt. Fant innlegget ditt mens jeg satt her å så på gravsteiner til min lille gutt, som døde to dager gammel. Jeg synes ikke det er morsomt. Syk humor. Du hadde nok ikke syntes det samme om du hadde opplevd det jeg har. Tenk deg om neste gang.
Gjest Bond Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Så du synes dette er morsomt. Fant innlegget ditt mens jeg satt her å så på gravsteiner til min lille gutt, som døde to dager gammel. Jeg synes ikke det er morsomt. Syk humor. Du hadde nok ikke syntes det samme om du hadde opplevd det jeg har. Tenk deg om neste gang. Ja jeg synes det er morsomt
Gjest Fluksi Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 Så du synes dette er morsomt. Fant innlegget ditt mens jeg satt her å så på gravsteiner til min lille gutt, som døde to dager gammel. Jeg synes ikke det er morsomt. Syk humor. Du hadde nok ikke syntes det samme om du hadde opplevd det jeg har. Tenk deg om neste gang. Leit at din sønn er død, men å angripe folk pga slike ting blir feil. Alle har noe de er hårsår for og skulle alle passet seg for alle hadde det ikke vært mye for ytringsfriheten. Du synes kanskje jeg er brutal, men jeg er av den meningen at folk burde kunne spøke om det meste og det er selvfølgelig lov å velge tid å sted med omhu, men når du selv har leita frem linken så.. ja, ikke skyld på TS.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 Leit at din sønn er død, men å angripe folk pga slike ting blir feil. Alle har noe de er hårsår for og skulle alle passet seg for alle hadde det ikke vært mye for ytringsfriheten. Du synes kanskje jeg er brutal, men jeg er av den meningen at folk burde kunne spøke om det meste og det er selvfølgelig lov å velge tid å sted med omhu, men når du selv har leita frem linken så.. ja, ikke skyld på TS.
Gjest Methuselah Skrevet 1. april 2009 #12 Skrevet 1. april 2009 http://www.spookytimes.com/gravestone/Traj...5+meg/image.jpg Min grav
Noli Skrevet 1. april 2009 #13 Skrevet 1. april 2009 Leit at din sønn er død, men å angripe folk pga slike ting blir feil. Alle har noe de er hårsår for og skulle alle passet seg for alle hadde det ikke vært mye for ytringsfriheten. Du synes kanskje jeg er brutal, men jeg er av den meningen at folk burde kunne spøke om det meste og det er selvfølgelig lov å velge tid å sted med omhu, men når du selv har leita frem linken så.. ja, ikke skyld på TS. HELT enig!
The Kitten Skrevet 2. april 2009 #14 Skrevet 2. april 2009 Leit at din sønn er død, men å angripe folk pga slike ting blir feil. Alle har noe de er hårsår for og skulle alle passet seg for alle hadde det ikke vært mye for ytringsfriheten. Du synes kanskje jeg er brutal, men jeg er av den meningen at folk burde kunne spøke om det meste og det er selvfølgelig lov å velge tid å sted med omhu, men når du selv har leita frem linken så.. ja, ikke skyld på TS. Signerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå