Gå til innhold

Lag deres egen gravstein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, det kan jeg ikke, for jeg skal nemlig ha en gravstein med utenpåliggende metallbokstaver, helst i fonten Gill. De derre greiene på linken din blir helt, helt feil.

Skrevet

Hm, jeg vil heller ha en flat stein hvor navnet mitt er gravert inn etter min egen håndskrift. Men har veldig langt navn, så det bli en lang stein... :ler:

Skrevet

Hva er det med disse døden og gravstein trådene dine?

Skrevet
Hva er det med disse døden og gravstein trådene dine?

jeg finner slike ting morsomme. Jeg har en veldig mørk humor

• 2 år senere...
Gjest torild
Skrevet

Så du synes dette er morsomt. Fant innlegget ditt mens jeg satt her å så på gravsteiner til min lille gutt, som døde to dager gammel. Jeg synes ikke det er morsomt.

Syk humor. Du hadde nok ikke syntes det samme om du hadde opplevd det jeg har. Tenk deg om neste gang.

Gjest Gjest
Skrevet
Så du synes dette er morsomt. Fant innlegget ditt mens jeg satt her å så på gravsteiner til min lille gutt, som døde to dager gammel. Jeg synes ikke det er morsomt.

Syk humor. Du hadde nok ikke syntes det samme om du hadde opplevd det jeg har. Tenk deg om neste gang.

Ja jeg synes det er morsomt

Gjest Fluksi
Skrevet

Leit at din sønn er død, men å angripe folk pga slike ting blir feil.

Alle har noe de er hårsår for og skulle alle passet seg for alle hadde det ikke vært mye for ytringsfriheten.

Du synes kanskje jeg er brutal, men jeg er av den meningen at folk burde kunne spøke om det meste og det er selvfølgelig lov å velge tid å sted med omhu, men når du selv har leita frem linken så.. ja, ikke skyld på TS.

Gjest Gjest
Skrevet

Alle har noe de er hårsår for og skulle alle passet seg for alle hadde det ikke vært mye for ytringsfriheten.

Du synes kanskje jeg er brutal, men jeg er av den meningen at folk burde kunne spøke om det meste og det er selvfølgelig lov å velge tid å sted med omhu, men når du selv har leita frem linken så.. ja, ikke skyld på TS.

:klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

Skrevet

HELT enig!

Skrevet

Signerer!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...