Chihiro Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Vet noen hva Decleor Essential Balm koster i Norge? Og hvilken størrelse selges den i her? Trenger påfyll om ikke så lenge...
Gjest Rosin Skrevet 4. februar 2007 #2 Skrevet 4. februar 2007 Kjøpte en før jul til 395 kr for 15 ml. Egentlig er jeg litt sjokkert over at jeg gidder å bruke så mye penger på noe sånt.... Syns ikke akkurat det er verd pengene når jeg tenker meg om. Men når du er inne hos hudpleieren er det lett å bli revet med.
Chihiro Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2007 Fysj, det var dyrt. Men det var vel egentlig noe slikt jeg regnet med. Blir ikke billigere å kjøpe den på SN, med mva og fortollingsgebyr blir det faktisk dyrere. Sist kjøpte jeg i Frankrike, tror jeg gav rundt 50 Euro for 30 ml. Det mest lønnsomme tror jeg faktisk er å kjøpe salon-size krukken (100 ml) på SN, men det er jo fryktelig mye penger på en gang. Får se meg om når jeg skal til Roma om noen uker, håper det er samme prisnivå som i Frankrike. Og ja, det er dyrt, men jeg har slitt sånn med huden i mange år, og nå har den omsider balansert seg. Så jeg punger ut for de få, men gode, produktene som hjelper meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå