maria81mod Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 det skal lillesøstra mi og jeg, syntes det er kjempestas, ha noen og planlegge med, gjøre noe sammen, blir bra det her tror jeg:) noen flere som skal gifte seg 28.06.2008??
Lala:) Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Hei! Jeg skal gifte meg 28.06.08! Vi skal ikke ha dobbeltbryllup, men det høres gøy ut! Fint å ha noen å planlegge med:) Vi har egentlig ikke booket noe enda, men satser på at denne datoen går greit. Det er jo ganske lenge til. Gleder meg i hvertfall masse masse!! Skal dere ha stort bryllup?
Frey Skrevet 4. februar 2007 #3 Skrevet 4. februar 2007 Bare en liten advarsel: En tidligere veldig god venninne av meg hadde dobbeltbryllup sammen med sin søster. I ettertid angret hun på at hun hadde gjort det slik. Dette pga flere årsaker: - man må kompromisse og dermed blir ikke bryllupet nødvendigvis slik du kunne tenkt deg det - kjolen kan også hende må bli et kompromiss siden de ikke bør kræsje helt - du må dele dagen din - talene må begrenses veldig slik at det ikke blir brukt dobbelt så lang tid på dette under middagen Så moralen er: tenk dere veldig godt om, snakk om hvilke forventninger dere har til dagen og se om disse lar seg kombinere. Lykke til
Gjest nimbus Skrevet 4. februar 2007 #4 Skrevet 4. februar 2007 Skjønner ikke helt argumentet med kompromiss, jeg... Det er det jo uansett. Ofte kompromiss mellom brud og brudgom (noen er sikkert 100% enige i alt, men tror ikke det gjelder mange), kompromiss mellom hva man ønsker og hva man har råd til, hensyn til andre (ja, det er vår dag, men man må likevel ta visse hensyn) etc etc. Man må dele dagen med brudgommen uansett, og hvis talene ikke kan være så lange er vel det nesten en fordel uansett...
Frey Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Skjønner ikke helt argumentet med kompromiss, jeg... Det er det jo uansett. Ofte kompromiss mellom brud og brudgom (noen er sikkert 100% enige i alt, men tror ikke det gjelder mange), kompromiss mellom hva man ønsker og hva man har råd til, hensyn til andre (ja, det er vår dag, men man må likevel ta visse hensyn) etc etc. ← Kompromisse må man uansett ja og det kan være vanskelig nok når det er bare ett brudepar det er snakk om om ikke to par som begge har hver sine ideer og ønsker om hvordan dagen skal bli. Det er jo slett ikke umulig for all del, men mitt råd er å tenke veldig godt igjennom det og snakke igjennom hvilke ønsker osv man har for dagen før det er for sent å snu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå