Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket meg at jenter liker at jeg driver en del med yoga og mediterer. Jeg er litt usikker på hvorfor. Kanskje de synes det er spennde, at de tror det betyr at jeg er i kontakt med følelsene mine eller at de tar det som et tegn på at jeg lever et oppegående liv. Men nå har jeg begynt å praktisere svært mye. Jeg gjør et halvannen timers program 5-6 dager i uken (ofte om morgenen) og mediterer 40 m hver dag. Ville dere syntes at det virket litt ekstremt? Trodd at jeg egentlig ville bli munk eller noe sånt? Og hva er det som gjør at jenter blir så positivt innstilt når jeg sier at jeg driver med yoga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja veldig rart, for bare homoer eller tøffeldotter kan drive med sånne jentegreier.

o.O

Jeg driver med meditasjon jeg også (acem), og har lenge planlagt å gjøre yoga/pilates. Så dette lurer jeg på også.

Skrevet
Jeg har merket meg at jenter liker at jeg driver en del med yoga og mediterer. Jeg er litt usikker på hvorfor. Kanskje de synes det er spennde, at de tror det betyr at jeg er i kontakt med følelsene mine eller at de tar det som et tegn på at jeg lever et oppegående liv. Men nå har jeg begynt å praktisere svært mye. Jeg gjør et halvannen timers program 5-6 dager i uken (ofte om morgenen) og mediterer 40 m hver dag. Ville dere syntes at det virket litt ekstremt? Trodd at jeg egentlig ville bli munk eller noe sånt? Og hva er det som gjør at jenter blir så positivt innstilt når jeg sier at jeg driver med yoga?

Gir yoga deg spenstige lår? Nei.

Gir yoga deg fin rumpe? Nei.

Gir yoga deg imponerende skuldre? Nei.

Gir yoga deg flat mage? Nei.

Gir yoga deg smekre armer? Nei.

Kan du røyke og ta yogatimer? Ja.

Kan du fremstå som intellektuelll og ta yogatimer? Ja.

Kan du være bælfeit og ta yogatimer? Ja.

Kan du være Hotel Cæsar-slave eller hva faen som nå er poppis og ta yogatimer? Ja.

Kan du være en usunn dritt av en taper og gi et skinn av sunnhet ved å ta yogatimer? Ja.

Skrevet
Gir yoga deg spenstige lår? Nei.

Gir yoga deg fin rumpe? Nei.

Gir yoga deg imponerende skuldre? Nei.

Gir yoga deg flat mage? Nei.

Gir yoga deg smekre armer? Nei.

Kan du røyke og ta yogatimer? Ja.

Kan du fremstå som intellektuelll og ta yogatimer? Ja.

Kan du være bælfeit og ta yogatimer? Ja.

Kan du være Hotel Cæsar-slave eller hva faen som nå er poppis og ta yogatimer? Ja.

Kan du være en usunn dritt av en taper og gi et skinn av sunnhet ved å ta yogatimer? Ja.

:klø: hm?

Må si jeg at jeg ikke er helt enig i de overenstående "nei" setningene.. Har du sett på Madonna i det siste? Hun trener vitterlig bare yoga, og har endel muskelmasse og ganske spenstig kropp, kan du si..

Men jeg vil anta at hun trener mer yoga enn det en "usunn dritt av en taper" ville gjort.. så..:ler: Du har vel et poeng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...