Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Her er det bare og skrive tull. For de som har fantasi nok til og skrive tull alle andre kan skrive på do. Det skal ihvertfall jeg gjøre skrive på do altså Endret 3. februar 2007 av King James
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Jeg var i en hatt så kom det en katt jeg gikk til et vann og en salamander bet meg i bene. Jeg ble voldtat av en hund men kjente ingenting og alle bare lo da månen slo meg i hodet
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 hvem satt ned på den mørke gård. Ser du en der du er du du du du du du du du du aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafwe
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 det var en gang. et bord som stod mitt i en stue som sa til en stol. Blir du med og banker opp tven.
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 det var en gang. et bord som stod mitt i en stue som sa til en stol. Blir du med og banker opp tven.
Gjest Lizzi Skrevet 4. februar 2007 #14 Skrevet 4. februar 2007 Tull skulle du jo skrive på do!!! Her var det ingen som lo
Gjest Maksprell Skrevet 7. februar 2007 #15 Skrevet 7. februar 2007 Akketibakketibokkettiboom Jeg vil ha kamera med kjempeszoom Akketibakketibokketibakk Men jeg er så sørgelig blakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå