Liz Skrevet 19. februar 2003 #1 Skrevet 19. februar 2003 Er det noen av dere som har vært på Philipinene, på øya Mindoro? Jeg og min kjære vurderer å dra dit på bryllupsreise i sommer. Hadde virkelig trengt noen råd om det er et bra valg.....
Engel Skrevet 24. februar 2003 #2 Skrevet 24. februar 2003 Jeg lurer også på dette! Vi vuderer å reise til Coco Beach i begynnelsen av juli (ble fristet da jeg så svar under inlegget ditt om bryllupsreise ). Det må da være noen som har vært som kan gi oss noen tips? Er litt spent på hvordan været er der i juli, siden det visstnok er regntid da.
Liz Skrevet 28. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2003 Har endelig fått tak i han som står for informasjon ang. reisene til fillipinene. I juli er det regntid ja, men det verste begynner i august. I juli er det noen skur, så er det sol igjen. Han sa at det var fullt mulig å dra dit på den tiden av året. Et sted som passer for dem som vil slappe av, slikke sol, dykke og bade. Ikke noen store shoppingmuligheter og serverdigheter. Passer oss utmerket!!!
Engel Skrevet 3. mars 2003 #4 Skrevet 3. mars 2003 Høres bra ut! Vi har virkelig lyst til å reise dit! Vi venter også på svar fra arrangøren, de er fryktelig trege til å svare!! Ble litt skremt av at det er litt terror-aktivitet der, men det er visst farligst i sør. Men så spørs det hvordan en eventuell krig i Irak vil virke inn da... Er litt usikker, men tror vi kommer til å bestille tur og heller forsikre oss om at vi kan avbestille og få igjen pengene om det skulle bli nødvendig. Kanskje vi ser dere der hvis det var så at dere også har tenkt å reise dit i juli?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå