Gjest |H| Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 Jeg skjønner meg ikke helt på de målene de har. Viss jeg skal kjøpe klær til en på snart 3 år som bruker str. 92 i vanlige klær, hvilke mål skal jeg velge i Janusklær...? Og viss jeg skal kjøpe til en på 6 mnd. .... Målene de har er alt fra 60 70 80 90 100 110 120 osv...
Totalya Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Janusklærne er etter min erfaring store. Har kjøpt ei strømpebukse derfra til jenta vår. Størrelsene det var å velge i var 60-70 cm/0-1 år, 80-90 cm/1-2 år osv... Da hun allerede er 69 cm var jeg litt i tvil, men etter å ha sett på dem kjøpte jeg 60-70 cm. De var ca 10 cm for lange, så hvordan en nyfødt kan bruke de skjønner jeg ikke... Men hvordan de er i enkle størrelser vet jeg egentlig ikke... Men 98 er vanlig treårsstr. og da blir jo 100 cm nærmest, men dersom det er en liten unge (siden du sier han bruker 92) er det mulig det holder med 90. Men da er det tvilsomt noe særlig å vokse i...
Lille Grete Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Synes det er greit at ullklær er litt store jeg, så har ungene litt å vokse i.
Chihiro Skrevet 5. februar 2007 #5 Skrevet 5. februar 2007 Synes det er greit at ullklær er litt store jeg, så har ungene litt å vokse i. ← Jepp. Jeg ville kjøpt str 100, så varer det en stund. Min sønn bruker 86 i vanlige klær, jeg kjøpte 90 i Janus. Litt stort, men det gjør jo ikke noe.
Totalya Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Longs og jumper er ok om det er litt stort, men strømpebukser og bodyer blir klumpete...
Susan Sto Helit Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Janusklærne er etter min erfaring store. Har kjøpt ei strømpebukse derfra til jenta vår. Størrelsene det var å velge i var 60-70 cm/0-1 år, 80-90 cm/1-2 år osv... Da hun allerede er 69 cm var jeg litt i tvil, men etter å ha sett på dem kjøpte jeg 60-70 cm. De var ca 10 cm for lange, så hvordan en nyfødt kan bruke de skjønner jeg ikke... Men hvordan de er i enkle størrelser vet jeg egentlig ikke... ← Vi har hatt heldress i str 60 (Det minste de har i ull...) og den har vi brukt fra nyfødt. Han druknet i den da, og han drukner fortsatt i den nå, selv om det ikke er like mye. (Nå er han ca 60 cm og bruker for det meste 62 i andre klær.) Strømpebuksa vi har kjøpt i str. 60 er altfor vid i livet, og passer ikke ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå