Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. februar 2007 #1 Skrevet 3. februar 2007 (Lager bare en tråd, selv om det er 2 ulike produkter..) Har nå prøvd Lancome Pure Empreinte Masque og er kjempefornøyd så langt (brukt den 3 ganger)! http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_tommel.gif' alt=':tommel:'> Venter også på at Clinique All about eyes skal dumpe ned i postkassen min fra SN. Hvilke andre produkter (hudpleie/makeup) fra Lancome og/eller Clinique kan anbefales?
Gjest Borghild Skrevet 3. februar 2007 #2 Skrevet 3. februar 2007 Ja, det er supre produkter! Hadde jeg kun fått velge 2 merker hadde det blitt disse! Fra Lancome digger jeg Hydra zen øyekrem, Pure Focus renseserien, en ansiktsmaske jeg ikke husker navnet på, Caresse håndkrem og bodylotion, Hypnose, L èxtreme og flexencils mascara, juicy tubes og flere foundations. Fra Clinique digger jeg all about eyes, renseproduktene deres, den gule fuktighetskremen, pore minimizer osv.
Gipsi Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Har veldig lyst til å prøve Clinique så dette var en fin tråd! Mine erfaringer: Lancome definicils mascara (drysser ikke, og lett å justere hvilken effekt man vil ha), retouche concealer penn (til under øynene), og photogenic foundation (gir en jevn og lett dekkende følelse og har en behagelig parfymelukt, ikke slik som de billige hvor det river i nesen.)
venus* Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Mine favoritter fra Clinique: - Colour surge duo. Kjempefine øyeskygger som varer lenge. Min favoritt er Beach Plum, en champagne og lillagull-aktig kombinasjon. Nydelig til grønne øyne. - Mild liquid cleanser. Kjempegod og mild rense. - Mild claryfion lotion. Min absolutte favoritt. Gjør huden min strålende og porene mindre. Ellers så har Clinique gode fuktighetskremer.. Fra Lancome har jeg mer delte erfaringer. Synes de bruker altfor mye sminke i hudproduktene! Og sminken er god, men ikke SÅ god at det rettferdiggjør prisen. Øyeskyggene er nokså gode.
Nemesis Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har prøvd den gule kremen og ansiktsvask for kombinert hud fra clinique.. synes de var helt greie, men har prøvd bedre
Mascara Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Jeg liker Lancome kjempegodt, og spesielt mascara (hypnôse), eyeliner (Le crayon kohl) og foundation (teint idole)
Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Høres ut som jeg må prøve ut mascara fra Lancome neste gang Flere erfaringer her inne? :klø:
Gjest piropa Skrevet 5. februar 2007 #9 Skrevet 5. februar 2007 Lancome har kjempegode eyelinere, absolutt verdt prisen. Lancome er ogsA flinke pA hudpleieserier, saerlig til ung hud. Selvbruningskremen (iallefall den til ansikt) fra Clinique er super!!!!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Lancome har kjempegode eyelinere, absolutt verdt prisen. Lancome er ogsA flinke pA hudpleieserier, saerlig til ung hud. Selvbruningskremen (iallefall den til ansikt) fra Clinique er super!!!! ← Er det denne du mener?
chanell Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Jeg bruker for tiden en foundation fra lancome som heter absolue teint,den er kjempefin til min vintertørre hud, men den er dyr, tror den kostet rundt 400 kr. Fra clinique bruker jeg en eyeliner som heter quickliner for eyes, den sitter godt, å er kjempefin. Åja glemte å si at jeg er tilhenger av eyeliner fra lancome.
Gjest piropa Skrevet 5. februar 2007 #12 Skrevet 5. februar 2007 Sorry, jeg kom nettopp pA at det var Clarins sin selvbruner (Liquid Bronze) som var helt fantastisk.. Clinique´s har jeg ikke prÖvd :/ men til dere som lurer, sA er det denne : http://img.shopping.com/images1/di/69/54/6...351-100x100.jpg
Gjest Tweek Skrevet 5. februar 2007 #13 Skrevet 5. februar 2007 Jeg er veldig fornøyd med mascaraene til lancome. Jeg har prøvd hypnose og amplicils, er mest fornøyd med amplicils da
Rexina Skrevet 11. februar 2007 #14 Skrevet 11. februar 2007 Er Lancome Focus Duo øyenskyggene noe gode? Har ikke hørt så mye bra om de single øyenskyggene nemlig! Men har så lyst på April in Paris
Merneith Skrevet 11. februar 2007 #15 Skrevet 11. februar 2007 Er Lancome Focus Duo øyenskyggene noe gode? Har ikke hørt så mye bra om de single øyenskyggene nemlig! Men har så lyst på April in Paris ← De er nokså gode. (Men mistenkelig like L'Oreal de der!). Men jeg foretrekker øyeskygger fra Clinique, om valget står mellom disse merkene. Hudprodukter fra Lancome er dynket av blomsterparfyme Der liker jeg Clinique hundre ganger bedre.
MBelucci Skrevet 12. februar 2007 #16 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er veldig fornoyd med lancome mascara L'EXTRÊME. Og Star BRONZER Nectar de Gloss fra lancome.Deilig gloss med fin farge:)Og parfymen Miracle. Og clinique Brush-On Cream Liner,lett o sette som eyeliner. Og kjempe fin som oyneskygge.Perfekt til fest bruk,sexy,sotete oyne:)
Rexina Skrevet 30. mai 2007 #17 Skrevet 30. mai 2007 Jeg får igang denne igjen jeg Liker veldig godt Lancome. Fra nå har jeg nesten all sminken min derifra og er kjempefornøyd! Men hvordan er renseseriene deres? Har skjønt at jeg har ømfintlig hud, som lett blir rød og irritert, og får noenganger kviser, men har tørr kombinasjons hud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå